0

بازدید : 588 بار

ایجاد: يکشنبه، 19 مرداد 1399

ویرایش: يکشنبه، 19 مرداد 1399

سبک ولایتمداری (غدیر خم)

سبک ولایتمداری (غدیر خم)
سبک ولایتمداری (غدیر خم)
حجم نرم افزار 10.20 مگابایت
دفعات دانلود 48
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.0 و بالاتر
سبک ولایتمداری (غدیر خم)
توضیحات :

سبک ولایتمداری (غدیر خم)

 

سبک ولایتمداری اپلیکیشنی ست که با موضوع عید غدیر خم توسط مؤسسۀ فرهنگی آسمانه تولید شده است. بخش اصلی این اپلیکیشن، شخصیت‌ شناسی آن دسته از اصحاب پیامبر است که بر پیمانشان در غدیر پایان عمر وفادار ماندند. اصحابی که هسته‌ی اولیۀ تشیع را تشکیل دادند و هر کدام به شیوۀ خود در برابر انحراف بزرگی که پس از پیامبردامن‌گیر امت اسلام شد مقاومت کردند. در این اپلیکیشن ویژگی‌های شخصیتی بزرگانی مانند سلمان و ابوذر و مقداد و... با فرض حضورشان در روزگاری که ما زندگی می‌ کنیم تبیین شده است.

در بخش‌ دیگری از این اپلیکیشن مسیری که کاروان پیامبر و همراهانش در آخرین سفر حج از مدینه تا مکه و از مکه تا غدیر خم پیمودند و رخدادهای پرمعنایی که در منزل گاه‌های این مسیر روی داد بر روی نقشه مرور می‌شود.

متن، ترجمۀ فارسی و چکیده‌ای از تفسیر و شان نزول برخی از آیه‌های قرآن که داستان نزولشان به نحوی با غدیر خم و روی‌دادهای پس و پیش آن گره خورده است نیز بخش دیگری از این اپلیکیشن است.

 

سبک ولایتمداری (غدیر خم)

 

سبک ولایتمداری (غدیر خم)

 

توسعه دهنده : مؤسسه آسمانه


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.