مجله هنری راسخون (نگارین) ماهنامه می شود

مجله هنری راسخون پس از نشر سه شماره آن، در چهارمین شماره خود با عنوان نگارین و به صورت ماهنامه در دنیای مجازی حاضر می شود.
سه‌شنبه، 27 اسفند 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مجله هنری راسخون (نگارین) ماهنامه می شود

انسان با عشق زنده است و عشق ایجاد نمی شود جز با ایمان به خداوند مهربان. همان خدایی که زندگی انسان در درست اوست. عشق محقق نمی شود مگر به خلق زیبایی و زیبا نگری. باید زندگی را از زاویه ای دیگر دید؛ از زاویه ی زیبای آن. عشق با زیبایی ارتباط مستقیم دارد. تا زیبایی نباشد و انسان آن را نبیند و از عمق جان خود احساسش نکند، نمی تواند عاشق باشد.

منبع زیبایی ها، خداوند است و چون زیباست، زیبایی ها را نیز دوست می دارد. هنر آن است که خداوند را آنگونه که هست ببینیم. خداوندی که سرشار از زیبایی هاست.

هنر، در واقع تجلی زیبایی های خداوند است. خداوند این صفت خود را در وجود مخلوقات خویش قرار داده تا از آن بهره گیرند و گوشه ای از زیبایی هایش را به ظهور کشند.

ما بنده خداوند مهربان و زیبا هستیم پس زیبایی را از او باید دریافت کنیم. و درست نیست اینگونه تلقی شود که هر چه برای ما و در نگاه ما زیباست، خداوند نیز دوست می دارد. آنچه زیباست که مورد تایید و رضای پروردگار باشد. و غیر از آن زائد، مذموم و ظاهری (زیبا برای فریب انسان) است.

مجله هنری راسخون

به یاری خداوند بزرگ و مهربان در سال  جدید و با انتشار چهارمین شماره مجله در نظر داریم بصورت ماهانه و با عنوان نگارین زمینه ای برای شکوفایی حس زیبایی دوستی و زیبایی خواهی مخاطبان خود فراهم کنیم.

در سالی که گذشت سه شماره از مجله هنری به صورت گاهنامه منتشر گردید. ما تلاش کردیم تا در هر شماره ی جدید که به مرحله ی نشر رسید، ذره ای به آن هدف بزرگ و الهی نزدیک شویم و از این پس نیز از خدای بزرگ می خواهیم تا در این امر یاریمان نماید.

در این مدت افرادی با ما همراه بودند و تلاش زیادی کردند تا این مجله در اختیار شما قرار گیرد. لازم می دانیم از این افراد تشکری هرچند ناچیز داشته باشیم و از خدای بزرگ می خواهیم که اینان را به خاطر قدم نهادن در این راه، مورد رحمت بیکران خویش قرار دهد.

در اینجا به ذکر نامشان می پردازیم:
 
مجله هنری راسخون (نگارین) ماهنامه می شود

1. عرفان هدایت پور
 سر دبیر و عضو هیئت تحریریه

 

2. حجت الاسلام کیوان عزتی
سرپرست شورای نظارت بر محتوا

 

3. حسین والیانی
مدیریت بخش اخبار هنری

 

4. خانم ندرلـو
عضو هیئت تحریریه و مسئول تهیه مقالات

 

5. ناصر مکاری
برنامه نویس و بارگذار

 

6. حسین قربانی
عضو هیئت تحریریه و گرافیست

 

7. سعید عظیمی
گرافیست



8. سید رسول زهرایی
پیگیر ویژه و ناظر بر مراحل تهیه مجله

 
مجله هنری راسخون - نگارین 4
1300/


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.