وضعیت فروش فیلم‌ها در اکران فروردین ماه

اخراجی ها از مرز 5 ميليارد ميليون تومان گذشت، سوپرستار نیم میلیاردی شد.
پنجشنبه، 3 ارديبهشت 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
وضعیت فروش فیلم‌ها در اکران فروردین ماه
  

فروش کل (تومان)

تاريخ اکران

نام کارگردان

نام فيلم

 

5675000000

اول فروردين

مسعود ده نمكي

اخراجی ها 2

1

485000000

اول فروردين

تهمينه ميلاني

سوپراستار

2

226000000

اول فروردين

بهرام بيضايي

وقتی همه خوابیم

3

218000000

29 اسفند 1387

عبدالرضا کاهانی

بیست

4

  اخراجي‌ها2

فروش فيلم سينمايي «اخراجي‌ها2» دومين قسمت از تريلوژي «اخراجي‌ها» به كارگرداني «مسعود ده‌نمكي» از مرز 5 ميليارد ميليون تومان گذشت.  فيلم سينمايي «اخراجي‌ها2» كه در اكران نوروزي و از تاريخ اول فروردين به روي پرده سينماها رفت، توانست طي 4 هفته در تهران و شهرستا‌ن‌ها به فروشي معادل پنج ميليارد و 675 ميليون تومان دست يابد تا ركوردي بي‌سابقه را در سينماي ايران به جاي بگذارد.

وضعیت فروش فیلم‌ها در اکران فروردین ماه

این در حالیست که سخنگوي انجمن سينماداران اعلام کرد نمايش فيلم «اخراجي‌ها2» تا 16 خرداد ادامه مي‌بابد.
اكبر عبدي، امين حيايي، حسام نواب‌صفوي، محمدرضا شريفي‌نيا، ارژنگ اميرفضلي، عبدالرضا اكبري، بيوك ميرزايي، محمود مقامي، سيدجواد هاشمي، قاسم زارع، جواد رضويان، شيلا خداداد، نگار فروزنده، نيوشا ضيغمي، منوچهر آذر، ميناجعفرزاده، ابوالفضل همراه، شاهرخ نورمحمدي، ليلا بلوكات از جمله بازيگران شناخته شده‌اي هستند كه در «اخراجي‌ها2» بازي كرده‌اند.
«اخراجي‌ها2» دومين قسمت از تريلوژي «اخراجي‌ها» خواهد بود و به روايت حال و هواي دوستان مجيد سوزوكي در اسارت مي‌پردازد و ادامه سرنوشت دوستان مجيد و خانواده‌هاي آنان پس از شهادت وي را به تصوير مي‌كشد
.

 

 

 

 

وقتی همه خوابیم

دهمين فيلم بلند سينمايي «بهرام بيضايي» توانسته است در 4 هفته از اكران خود حدود 2000 ميليون تومان فروش كند.
پس از گذشت 8 سال كه بهرام بيضايي جايزه بهترين فيلمنامه را به خاطر «سك‌گشي» دريافت كرد، حتي با گرفتن پروانه ساخت نيز به دلايل اجرايي امكان توليد هيچ يك از فيلمنامه‌هايش (از جمله لبه پرتگاه) به‌وجود نيامد. او سرانجام با كسب پروانه ساخت فيلم «وقتي همه خوابيم» در ارديبهشت ماه امسال، موفق به توليد فيلم جديدش شد و در جريان جشنواره فيلم فجر استقبال از «وقتي همه خوابيم» به حدي بود كه در چندين سينما براي ديدن فيلم بين تماشاگران درگيري فيزيكي به‌وجود آمد و در نهايت جايزه بهترين فيلم بخش بين‌الملل جشنواره بيست و هفتم به اين فيلم تعلق گرفت.
وضعیت فروش فیلم‌ها در اکران فروردین ماه

در «وقتي همه خوابيم»، بيضايي ماجراي ساخته شدن يك فيلم سينمايي و روابط پيدا و پنهان اين ماجرا را دستمايه ساخت دهمين فيلم بلند سينمايي خود قرار داده است.
مژده شمسايي، عليرضا جلالي‌تبار،حسام نواب‌صفوي، شقايق فراهاني، مجيد مظفري، هدايت هاشمي، سيدمهرداد ضيايي، انوش فاطمي و سحر دولتشاهي بازيگران فيلم جديد بيضايي هستند.

سوپر استار

فيلم سينمايي «سوپراستار» به كارگرداني «تهمينه ميلاني» با فروشي معادل نیم ميليارد تومان به عنوان دومين فيلم پرفروش اكران بهاری 88 شناخته شده است.
سوپراستار» از تاريخ اول فروردين ماه روانه پرده سينماها شده است كه علاوه بر 24 سينما و فرهنگسرا در تهران به صورت همزمان در 15 شهرستان نيز اكران شده است.
وضعیت فروش فیلم‌ها در اکران فروردین ماه

فيلم‌هاي آتش بس، ديگه چه خبر (71) و زن زيادي (84) نيز جزو فيلم‌هاي پرمخاطب «تهمينه ميلاني» بوده‌اند.
شهاب حسيني، فتانه ملك‌محمدي، محمدرضا شريفي‌نيا، سارا خوئيني‌ها، ليلا زارع، نسرين مقانلو و افسانه بايگان از جمله بازيگران
«سوپراستار» هستند كه در جشنواره فجر نيز توانست در بين ده فيلم منتب تماشاگران قرار گيرد.

بیست

در حالي كه اكران نوروزي سينماها تحت‌تأثير فروش نجومي «اخراجي‌ها2» قرار گرفته است، فيلم سينمايي «بيست» به كارگرداني «عبدالرضا كاهاني» با روندي ثابت و پايدار همچنان مخطبان خود را به سينماها مي‌كشاند.
براساس اين گزارش، فيلم سينمايي «بيست» به كارگرداني «عبدالرضا كاهاني» از روز 29 اسفند ماه و پس از كش‌وقوس‌هاي فراوان در گروه سينمايي عصر جديد اكران شده است و در اين مدت توانسته است در حدود 200 ميليون تومان فروش داشته باشد.
فيلم سينمايي «بيست» يكي از سه فيلم برتر جشنواره بيست و هفتم فيلم فجر از نگاه منتقدان و روزنامه‌نگاران سينمايي است و مهم‌ترين ويژگي‌ اين فيلم ديدن چهره‌هاي متفاوت و بازي‌هاي فوق‌العاده زيبا از بازيگراني است كه سال‌ها عادت كرده بوديم آن‌ها را در قالب‌هاي تكراري ببينيم. فيلمي كه بازي‌هاي فوق‌العاده بازيگران‌اش از ديد داوران جشنواره پنهان نماند و جوايز نقش مكمل مرد و زن را براي عليرضا خمسه و مهتاب كرامتي به ارمغان آورد و شايد اگر كمي داوران مهربان‌تر بودند، پرويز پرستويي نيز سيمرغي‌ ديگر به ويترين پرافتخار سينمايي خود اضافه مي‌كرد.
وضعیت فروش فیلم‌ها در اکران فروردین ماه

سومين فيلم بلند داستاني كاهاني قصه يك تالار پذيرايي است كه تعدادي كارگر در آن مشغول به كارند و وابستگي عاطفي و كاري به تالار دارند. تالار قرار است 20 روز ديگر تعطيل شود و آنها در روزهاي باقي‌مانده بايد تلاش كنند اين اتفاق نيفتد...
پرويزپرستويي ، مهتاب كرامتي، عليرضا خمسه، مهران احمدي ، عليرضا حسيني، فرشته صدرعرفايي و حبيب رضايي بازيگران اصلي اين فيلم را تشكيل مي‌دهند.
قطعا تماشاي «بيست» براي تماشاگراني كه به دنبال فيلمي متفاوت در سينمايي ايران مي‌گردند، خالي از لطف نخواهد بود.

 1300/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.