آمريكا لطفا سپاه را تحريم كند

محسن مخملباف دولت اوباما را به اقدامي فراتر از تحريم جمهوري اسلامي ايران فراخواند.
شنبه، 30 آبان 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آمريكا لطفا سپاه را تحريم كند
محسن مخملباف دولت اوباما را به اقدامي فراتر از تحريم جمهوري اسلامي ايران فراخواند.
 
محسن مخملباف كارگردان ايراني كه چند سالي است به همراه خانواده خود در اروپا و امريكا زندگي كرده و هر از چند گاهي فيلم هاي جشنواره پسندي را به همراه ديگر اعضاي خانواده خود تحويل عالم فرهنگ مي‌دهد، در آخرين اظهار نظر خود گفت: دولت اوباما بايد بيشتر به مسئله حقوق بشر در ايران بپردازد و تحريم هاي جديدي را تنظيم کند که سپاه پاسداران و شرکت هاي خارجي را هدف قرار دهد که فناوري ها و تجهيزاتي را ارائه مي کنند که در سرکوب ناراضيان استفاده مي شود !
 
مخملباف که در زمان انتخابات خود را سخنگوي جنبش موسوم به سبز در خارج از کشور معرفي كرده بود، اين سخنان دقيقا در زماني مطرح كرد که امريکا و پنج كشور ديگر آماده شده اند امروز جمعه در بروکسل به بررسي شکست مشهود خود در توافق هسته اي اخير براي خروج سوخت هسته اي از ايران بپردازند.
 
مخملباف در ديدار با گروهي از کارشناسان و روزنامه نگاران ايراني در واشنگتن كه روزنامه واشنگتن تايمز آنرا منتشر كرده، خطاب به گروه 5+1 گفت: شما بي ترديد قصد داريد تحريم هاي جديدي را عليه ايران اعمال کنيد.
 
وي در توصيه‌اي جالب به مسئولان آمريكايي يادآور شد: بهتر است تحريمها بر سپاه پاسداران تمرکز شود که کنترل بخش هاي اساسي اقتصاد کشور ايران را بر عهده دارد.
 
مخملباف همچنين با بيان ديگر ازهاي اقتصادي خود افزود: امريکا و ديگر کشورها بايد به بررسي شرکت هايي نظير نوکيا و زيمنس بپردازند که تجهيزاتي را در اختيار دولت ايران قرار داده اند که با آنها نامه هاي الکترونيکي و تماس هاي تلفني مخالفان سياسي را کنترل مي‌ کند.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.