ابراز تنفر از هتاکان به ساحت امام راحل

اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سراسر ایران اسلامی همچنان ادامه دارد.
شنبه، 21 آذر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ابراز تنفر از هتاکان به ساحت امام راحل
اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سراسر ایران اسلامی همچنان ادامه دارد.
 
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و مسوول حوزه های علمیه استان در بیانیه ای با ابراز انزجار از این اهانت آشکار، آورده است بدین وسیله کمال نگرانی و تاسف عمیق خود را به این عمل ناپسند که قلوب مومنان و دوستداران آن امام راحل را جریحه دار کرده است اعلام می کنم.
 
امام جمعه اهواز همچنین در این بیانیه از عموم مردم ولایت مدار خوزستان خواسته است در تجمع  امروز در مسجد اعظم اهواز برگزار می شود، همچون گذشته حامی ولایت فقیه بوده واین عمل ننگین را محکوم کنند.
 
جامعه روحانیت شیراز، جامعه مدرسین حوزه علمیه شیراز و جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس هم در بیانیه های جداگانه هتک حرمت به ساحت مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.
 
در بخشی از این بیانیه ها آمده است: درآستانه شانزدهم آذر روز دانشجو ایادی سرسپرده داخلی امریکا و اسراییل با اسائه ادب به ساحت حضرت امام ره وابستگی خود را به دشمنان اسلام و قرآن به اثبات رسانده و قلوب ارادتمندان به ساحت ولایت را جریحه دارد نمودند.
 
در این بیانیه از عموم علما اعلام، ائمه جماعات و طلاب حوزه های علمیه شیراز دعوت شده است به منظور محکوم کردن و اعتراض به این قبیل اعمال زشت و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای همزمان با سراسرکشور و تعطیلی دروس حوزه های علمیه در مراسمی که ساعت 10 صبح امروز در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی ع برگزار می شود؛ شرکت کنند و وفاداری مجدد خودرابه ولایت مطلقه فقیه به منصه ظهور رسانند.
 
همه مدارس حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری هم امروز در محکومیت اهانت به ساحت امام ره تعطیل است.
 
طلاب و روحانیان حوزه علمیه شهرکرد هم با تجمع در مدرسه علمیه اقدام فتنه انگیزان در هتک حرمت به تمثال امام خمینی ره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.
 
امامان جمعه استان نیز در بیانیه ای این اقدام اغتشاشگران را محکوم کردند.
 
آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان نیز با محکومیت هتک حرمت گفت: مردم شهرکرد امروز با تجمع در مصلای امام خمینی این شهر اعتراض خود را به این اقدام اعلام می کنند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.