بازي خداحافظي بازيكن اماراتي در غياب او!

ناصر خمیس ضمن تشکر از دو تیم به ویژه پرسپولیس اعلام کرد: مطمئن‌ام 25 مارس برای من خاطره انگیز ترین روز زندگی ام خواهد بود.
شنبه، 8 اسفند 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بازي خداحافظي بازيكن اماراتي در غياب او!
راسخون :   جلسه مطبوعاتی بازی خداحافظی ناصر خمیس بازیکن الوصل امارات برگزار شد، در این جلسه تاریخ دیدار پرسپولیس تعیین شد.جلسه مطبوعاتی ناصر خمیس بازیکن سابق الوصل و تیم ملی امارات که تجربه همراهی این کشور در جام جهانی 1990 را دارد، پنجشنبه شب در شهر دبی امارات با حضور نماینده باشگاه پرسپولیس برگزار شد.
 
در این جلسه عادل حسن محمد درویش یکی از مدیران ارشد باشگاه الوصل با اعلام خبر برگزاری مسابقه خداحافظی ناصر خمیس گفت: این دیدار بین دو تیم مریخ سودان و پرسپولیس ایران روز جمعه 26 مارس (6 فروردین) در ورزشگاه اختصاصی الوصل در امارات برگزار خواهد شد. محمد درویش ضمن تشکر از قبول دعوت شان توسط باشگاه پرسپولیس آن را آغازی جهت همکاری‌های دوجانبه برشمرد.
 
او در پاسخ به این سوال که چرا الوصل در مقابل پرسپولیس به میدان نمی‌رود، افزود: می‌خواستیم طرح جدیدی برای بازی‌های خداحافظی ارائه داده باشیم. او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ناصر خمیس در قالب پیراهن یکی از دو تیم و یا هردو به میدان خواهد رفت، گفت: هنوز در این خصوص تصمیمی اتخاذ نشده و حتی ممکن است وی در این دیدار به میدان نرود و تنها نظاره گر دیدار باشد.
 
 در این جلسه ناصر خمیس ضمن تشکر از دو تیم به ویژه پرسپولیس اعلام کرد: مطمئن‌ام 25 مارس برای من خاطره انگیز ترین روز زندگی ام خواهد بود.
 
 در پایان این جلسه جلال ابراهیمی که به نمایندگی از پرسپوليس در کنفرانس مطبوعاتی حضور داشت از دعوت باشگاه الوصل قدردانی کرد.
۱۰۲۹/2759/

جذب خبرنگار افتخاري


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.