حلقه مفقوده ای به نام شبکه ورزش

با برگزاری مسابقات هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا، بار دیگر وجود شبکه ای به نام شبکه ورزش را در سیمای جمهوری اسلامی احساس کردیم.
شنبه، 8 اسفند 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حلقه مفقوده ای به نام شبکه ورزش
راسخون : در هفته ای که گذشت نمایندگان کشورمان مسابقات خود را در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا آغاز نمودند که با سه پیروزی ویک تساوی همراه بود، نتایجی که ما را برای ادامه مسابقات امیدوار کرد.
 
اما نکته ای که باعث نگارش این مطالب شد. تفاوت پخش مسابقات از طریق سیمای ما با کشور های عربی بود هر چند شبکه سوم این رقابت ها را به صورت مستقیم پخش نمود ولی از حاشیه های این دیدارها، کنفرانس های مطبوعاتی و..... خبری نبود.
 
در حالی که تلویزیون کشور های عربی این مسابقات را به طور کامل همراه با حاشیه های قبل وبعد از بازی، مصاحبه ها ، کنفرانس های خبری پوشش داد وبرخی از دیدار های  شرق آسیا را نیز نمایش داد وتحلیل کاملی از این رقابت ها توسط کار شناسان فوتبالی آن کشور ها بعد از مسابقات صورت گرفت.
 
این مسائل کمبود شبکه مستقلی برای ورزش را روشن می سازد. شبکه ای که به طور کامل بتواند تمام رشته های ورزشی، چه فوتبالی وغیر فوتبالی را پوشش دهد شبکه ای که بتواند تمام رشته های ورزشی ومسابقات آن را در داخل وخارج نمایش دهد .
 
از کارشناسان ورزشی برای بررسی آن مسابقات، شکست ها وپیروزی ها استفاده نماید.
 
زمانی که شبکه ورزشی داشته باشیم دیگر سیما متهم به فوتبالی بودن نمی شود. می تواند تمام رشته های ورزشی را پوشش دهد واز طرف دیگر تنها طرفدارن ورزش از آن استفاده می کنند وکسانی که تمایل به دیدن این مسابقات ندارند می توانند برنامه های مورد علاقه خود راببینند.
 
در حالی که اکنون به دلیل پخش برخی مسابقات برنامه های تلویزیون کنسل شده وصدای برخی از مردم را در می آورد.
1030/2759/

جذب خبرنگار افتخاري


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.