محمود کریمی رکورددار گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا است

با دو گلی که فرهاد مجیدی در لیگ قهرمانان آسیا زد، بحث بهترین گلزن این مسابقات دوباره بالا گرفت.
شنبه، 8 اسفند 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
محمود کریمی رکورددار گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا است
راسخون : برخی از رسانه ها نام فرهاد مجیدی را به عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرده اند، این در حالی است که محمود کریمی مهاجم اصفهانی که اکنون به جرگه مربیان پیوسته همچنان بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان آسیاست.   
 
از این حیث همچنان محمود کریمی که در این بازیها 11 گل زده است در صدر قرار دارد اما اگر ملاک بازی هایی باشد که در آسیا انجام شده آن وقت مجیدی در صدر قرار دارد که 12 گل با پیراهن استقلال زده و یک گل هم با پیراهن العین در اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا وارد دروازه تروساسانای تایلند نموده است.
 
از مجموع این 13 گل اما فقط 7 گل وارد دروازه هامن من لبنان شده است که مجیدی 4 گل در بازی رفت و سه گل هم در بازی برگشت به این تیم زد. دو گل او به الوحده در تهران، دو گل به الاهلی در جده و یک گل هم به الهلال در شهر العین زده شده است.
 
فرشاد پیوس و محمود کریمی با 11 گل در تعقیب مجیدی هستند(البته این تعقیب هیچگاه انجام نمی شود چرا که هر دو نفر کفش ها را آویخته اند) ولی پیوس هفت گلش را در یک بازی وارد دروازه پنجاب پاکستان کرده است. مجیدی با 12 گل بهترین گلزن استقلال در بازیهای آسیایی است و از نفر دوم یعنی غلام حسین مظلومی سه گل بیشتر زده است.
 
د ر این میان محمود کریمی، مهاجم سپاهان تنها بازیکنی است که توانسته به تیم های بیشتری در لیگ قهرمانان گلزنی کند و از این لحاظ رکورددار است.
1029/2759/

جذب خبرنگار افتخاري


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.