احمد زاده جانشین مهابادی در مقاومت سپاسی

لیگ برتر به مربیان جوان رحم نمی کند یکی از مربیان جوان لیگ برتر، داود مهابادی سرمربی تیم فوتبال مقاومت سپاسی بود که به دلیل نتایج ضعیف وفشار رسانه ها از سمت خود كناره‌گيري كرد.
شنبه، 8 اسفند 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
احمد زاده جانشین مهابادی در مقاومت سپاسی
راسخون : داود مهابادي به دليل كسب نتايج ضعيف از سرمربيگري تيم مقاومت سپاسي استعفا كرد.مقاومت تا چند هفته پيش يكي از تيم‌هاي بالاي جدول ليگ بود اما پس از ديدار با استيل آذين روند نزولي اين تيم آغاز شد و چند شكست متوالي را كسب كرد. روز پنج ‌شنبه نيز در جام حذفي برابر تيم دسته اولي داماش گيلان شكست خورد و از گردونه مسابقات كنار رفت.
 
مهابادي امروز پس از استعفا از بازيكنان و مسئولان باشگاه خداحافظي كرد. قرار است دستياران وي تيم را تا تعيين سرمربي جديد تمرين دهند. تمرين امروز نيز در غياب مهابادي برگزار شد.
 
از محمد احمدزاده به عنوان يكي از نامزدهاي جانشيني مهابادي نام برده مي‌شود.  البته رسانه های شیرازی ومردم فارس خواهان بازگشت غلام پیروانی سرمربی سابق مقاومت اند که سال ها در این تیم حضور داشته است.
 
تنها مربی جوان باقیمانده درلیگ برتر فراز کمالوند، سرمربی تیم تراکتور سازی است که باید تا انتهای لیگ صبر کنیم وببنیم که آیا او تا آخر فصل در تراکتور می ماند یانه؟
1030/2759/

جذب خبرنگار افتخاري


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.