ورود گوشی جدید نوکیا با صفحه لمسی خازنی

گوشی جدید سری X نوکیا با عنوان نوکیا X6 اولین گوشی نوکیا با صفحه لمسی خازنی است که با حافظه داخلی GB16 امکان تجربه موسیقی و سرگرمی را در اختیار کاربران قرار می دهد. گوشی نوکیا X6 GB16 با طراحی باریک اولین گوشی این شرکت است که مجهز به صفحه لمسی خازنی با توانایی پخش انواع زنگها است. این تلفن همراه دارای GB16 حافظه بوده و صفحه نمایش آن 3.2 اینچی است. دوربین کارل زایس ....
شنبه، 8 اسفند 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ورود گوشی جدید نوکیا با صفحه لمسی خازنی

گوشی جدید سری X نوکیا با عنوان نوکیا X6 اولین گوشی نوکیا با صفحه لمسی خازنی است که با حافظه داخلی GB16 امکان تجربه موسیقی و سرگرمی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
به گزارش خبرگزاری مهر، گوشی نوکیا X6 GB16 با طراحی باریک اولین گوشی این شرکت است که مجهز به صفحه لمسی خازنی با توانایی پخش انواع زنگها است. این تلفن همراه دارای GB16 حافظه بوده و صفحه نمایش آن 3.2 اینچی است. دوربین کارل زایس و فلاش Dual LED در کنار بازیهای نصب شده بر روی آن از دیگر امکانات این تلفن همراه است.
 
این گوشی هوشمند با امکانات و قابلیتهای خود مانند حافظه GB16، دوربین عکاسی 5 مگاپیکسل و به همراه داشتن لیستی متنوع از قطعات موسیقی علاقه مندان موسیقی را مجهز به یک وسیله برای سرگرمی می کند.
 
/1001/

 


منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net

جذب خبرنگار افتخاری
 


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.