مشروح سخنان مهم وزيراطلاعات در همايش فلسطين

وزير اطلاعات گفت: جهان اسلام بايد با وحدت در كنار مقاومت قرار گيرد؛ چرا كه امروز روند سكوت جهان اسلام در برابر توسعه طلبي صهيونيست‌ها منجر به تشويق صهيونيست‌ها خواهد بود.حجت الاسلامو المسلمین حيدر مصلحي وزير اطلاعات امروز يكشنبه در همايش "همبستگي اسلامي براي آينده فلسطين " كه با حضور خالد مشعل و جمعي از سران حماس برگزار شد با اشاره به فتنه‌ اخير در كشور گفت: فتنه‌ اخير در جمهوري اسلامي با طراحي آمريكا، انگليس، صهيونيست‌ها و برخي كشورهاي اروپايي با يك پشتوانه و مقدمه 20 ساله صورت گرفت. ...
يکشنبه، 9 اسفند 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مشروح سخنان مهم وزيراطلاعات در همايش فلسطين

 فارس: وزير اطلاعات گفت: جهان اسلام بايد با وحدت در كنار مقاومت قرار گيرد؛ چرا كه امروز روند سكوت جهان اسلام در برابر توسعه طلبي صهيونيست‌ها منجر به تشويق صهيونيست‌ها خواهد بود.
حجت الاسلامو المسلمین حيدر مصلحي وزير اطلاعات امروز يكشنبه در همايش "همبستگي اسلامي براي آينده فلسطين " كه با حضور خالد مشعل و جمعي از سران حماس برگزار شد با اشاره به فتنه‌ اخير در كشور گفت: فتنه‌ اخير در جمهوري اسلامي با طراحي آمريكا، انگليس، صهيونيست‌ها و برخي كشورهاي اروپايي با يك پشتوانه و مقدمه 20 ساله صورت گرفت.
وي با بيان اينكه جمهوري اسلامي به خوبي بر اين فتنه غلبه كرده و اين توطئه بزرگ را خنثي كرد، افزود: با توجه به فتنه‌‌هاي اخير، كشورمان در عين حال موفقيت‌هاي بزرگ علمي و هسته‌اي خود را دنبال مي‌كرد.
وزير اطلاعات با اشاره به دستگيري ريگي گفت: موفقيت اخير در دستگيري ريگي به همه دنيا وضعيت اطلاعاتي ايران را نشان داد؛ چرا كه امروز يكي از عصبانيت‌هاي بزرگ استكبار همين حركت ارزشمند است كه با جوهره استكبار‌ستيزي با معماري رهبر كبير انقلاب در دنيا شكل گرفت.
مصلحي با تاكيد بر اينكه از مهمترين دلايل عدم ثبات در منطقه مداخلات خارجي براي رسيدگي به اهدافشان است، خاطر نشان كرد: اوباما اولويت‌ها خود را بازيگري مداخله جويانه در منطقه قرار داده‌است.
وي ادامه داد: لشكر‌كشي ديپلماتيك در خاورميانه نشانگر احياي دوباره سياست‌هاي آمريكا در منطقه است. اوباما پس از گذشت يك سال از دوران رياست‌جمهوريش كارنامه ناموفقي را به جا گذاشته و براي سرپوش گذاشتن در اين ناكامي بازيگري در محيط بين‌المللي به خصوص خاورميانه را در پيش گرفته‌است.
وزير اطلاعات تصريح كرد: روند سازش، پروژه‌ ايران هراسي، بهبود مناسبات آمريكا با جهان اسلام در اين راستا طراحي و اجرا مي‌شود كه البته بيشتر جنبه تبليغاتي دارد چرا كه اگر رژيم صهيونيستي كه خود عامل اصلي چالش در منطقه است ناديده گرفته مي‌شود.
مصلحي با تاكيد بر اينكه رويكرد متضاد و هماهنگ آمريكا و رژيم صهيونيستي در قبال كشورهاي اسلامي است، افزود: روند تحولات فلسطين بار ديگر نشان مي‌دهد كه عامل اصلي براي مقابله با صهيونيست‌ها رويكرد مقاومت و دوري از ساز‌ش كاري است.
وي ادامه داد: در اين بين جا دارد تا جهان اسلام با وحدت در كنار مقاومت قرار گيرد چرا كه امروز روند سكوت جهان اسلام در برابر توسعه‌طلبي صهيونيست‌ها منجر به تشويق صهيونيست‌ها خواهد بود.
وزير اطلاعات با اشاره به تحركات رژيم صهيونيستي خاطر نشان كرد: تحركات رژيم صهيونيستي و آمريكا در منطه تنها بخش‌هايي از فعاليت‌هاي آنها براي چالش‌ آفريني در منطقه و جلوگيري از اتحاد كشورهاي منطقه است. برهمين اساس در چنين شرايطي جا دارد كه كشورهاي اسلامي با عدم اختلافات به مقابله با طرح‌هاي دشمنان بپردازند.
مصلحي تصريح كرد: مقاومت سه كاركرد مهم را در طول حيات خود براي آزادگان جهان به اثبات رسانده اول اينكه مي‌توان با صهيونيسم بين‌المللي مبارز كرد و پيروز شد دوم زمين‌گير كردن اسرائيل در منطقه و سوم ايجاد اميد به پيروزي و مشاهده عملي وعده الهي.
وي با اشاره به پيشنهادات وزارت اطلاعات به حماس گفت: انتفاضه سوم بايد رسانه‌اي، شامل شبكه‌اي مجازي يا اينترنت باشد.
وي ادامه داد: شبكه مجازي زمينه ارزشمندي براي مبارزه جوامع بشري عليه صهيونيست بين‌المللي است.
وزير اطلاعات از تجربه ارزشمند وزارت اطلاعات در اين زمينه خبر داد و گفت: مي‌توان يك جنگ تمام عيار رسانه‌اي را در شبكه مجازي بر عليه استكبار و صهيونيست بين‌الملل ايجاد كنيم.
مصلحي به آمادگي وزارت اطلاعات براي كمك به گروه‌هاي فلسطيني اشاره كرد و خاطرنشان كرد: اعلام آمادگي خود براي مكم در اين خصوص به گروه‌هاي فلسطيني اعلام مي‌كنيم و با توجه به تجربه‌هاي ارزشمند خير وزارت اطلاعات، مي‌توانيم موفقيت بزرگي را عليه صهيونيست و استكبار جهاني رقم بزنيم.

 


 


/1001/

 


منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net

جذب خبرنگار افتخاری
 


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.