حداد عادل ميهمان اپراي مولوي

اپراي عروسكي مولوي، كاري تازه از "بهروز غريب پور" كه بعد از جشنواره تئاتر فجر براي اجراي عمومي روي صحنه رفت، در طول اجرا همواره ميزبان بازديدكننده ها و ميهمانان ويژه اي از مسئولان دولتي و هنري است . به گزارش خبرنگار راسخون به نقل از روابط عمومي تالار وحدت، دكتر غلامعلي حداد عادل رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي، دكتر محمدحسين ايماني،‌ معاونت امورهنري و حسين پارسايي، رئيس مركز هنرهاي نمايشي با حضور در سالن فردوسي به ..
يکشنبه، 9 اسفند 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حداد عادل ميهمان اپراي مولوي

اپراي عروسكي مولوي، كاري تازه از "بهروز غريب پور" كه بعد از جشنواره تئاتر فجر براي اجراي عمومي روي صحنه رفت، در طول اجرا همواره ميزبان بازديدكننده ها و ميهمانان ويژه اي از مسئولان دولتي و هنري است .
به گزارش خبرنگار راسخون به نقل از روابط عمومي تالار وحدت، دكتر غلامعلي حداد عادل رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي، دكتر محمدحسين ايماني،‌ معاونت امورهنري و حسين پارسايي، رئيس مركز هنرهاي نمايشي با حضور در سالن فردوسي به تماشاي اپراي عروسكي مولوي نشستند.  پس ازپايان نمايش دكترحداد عادل و دكتر ايماني با حضوردرپشت صحنه و امضاي دفتريادبود اين نمايش به عنوان يادگاري از کليه عوامل و هنرمندان اين اثر قدرداني کردند.
گفتني است اپراي عروسکي مولوي کاري از گروه نمايشي "آران" با کارگرداني بهروزغريب پور و آهنگسازي بهزاد عبدي با بيش از 100 عروسک و با بهره گيري از 6000 بيت از اشعار مولوي در سالن فردوسي اجرا مي شود.
1005/ 1001/

 


منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net

جذب خبرنگار افتخاری
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.