اوشین در نصف جهان داماد شد

سالی که رو به پایان است فارغ از همه ی فراز ونشیب هایش، برای عده ای از ورزشکاران فراموش نشدنی خواهد بود
دوشنبه، 24 اسفند 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اوشین در نصف جهان داماد شد

راسخون: این ورزشکاران در این سال یا به جرگه متاهلین پیوستند ویا صاحب فرزند شدند.

دامادی با مرسدس مشکی

اواسط تیرماه، مجتبی جباری با موهای اتو کشیده وسیخ سیخ، پشت یک مرسدس مشکی کروک. هافبک استقلال در روزهایی که اختلافاتش با امیر قلعه نویی به اوج خود رسیده بود رخت دامادی برتن کرد تا به جمع متاهلین اضافه شود.

"محمدکاظم" داماد والیبالی ها

ستاره بلند قامت اسلامشهر که چند سالی است در والیبال برای خودش اسم ورسمی دست وپا کرده، درسال 88 با دوران مجردی خداحافظی نموده تا سر فصلی تازه در زندگی اش آغاز شود. بازیکن تیم پیکان از شرایط جدیدش راضی است ومی گوید" دیگر در اردو بودن ودور بودن از خانواده برایش مشکل است.

اوشین در نصف جهان داماد شد

" اوشین ساهاکیان" بسکتبالیست ارمنی تیم ذوب آهن اصفهان، علی رغم آنکه در نصف جهان بود وگرفتاری های خاص خودش را داشت تصمیم گرفت به دوران  مجردی پایان دهد ومتاهل شود، او از ازدواج بسیار راضی است ومی گوید: اگر می دانستم ازدواج این قدر خوب است خیلی زودتر از اینها آستین بالا می زدم.

تیم فوتبال عنایتی

اگر چه سال 88 برای رضا عنایتی سال فوتبال خوبی نبود اما در همین سال فرزند سوم وچهارمش که دوفزرند پسر بودند به دنیا آمدند. با تولد آریا وآرمیا، عنایتی در یک اظهار نظر تاریخی مدعی شد که با پسرانش می تواند یک تیم فوتسال تاسیس کند.

سال پر بار برای فوتبالیست پرحاشیه

سال 88 برای یکی از فوتبالیست های مطرح والبته پرحاشیه کشورمان نیز پر بار بود. این بازیکن با دختر یک کارخانه دار معروف پای سفره عقد نشست. شاید همین مسئله سبب شود که آقای فوتبالیست از حاشیه خارج گردد ودوباره یکی از فوتبالیست های با قابلیت ایران شود.

آفاق ودوقلوها

آفاق، بسکتبالیست شایسته کشورمان که به دور از حاشیه به موفقیت هایش  دراین رشته ادامه می دهد سال 88 صاحب دوقلوهای نازنینی شد تا امسال بیشتر از سال های قبل پایبند خانه وخانواده باشد.

از دوپینگ تا ازدواج

جالب ترین قسمت این بخش، دامادی به ظاهر نا فرجام یکی از بازیکنان استقلال اهواز بود که پس از متهم شدن بازیکنان استقلال اهواز به دوپینگ از سوی مجید جلالی،  مسئولان این باشگاه مدعی شدند که  این ادعا باعث شده تا به بازیکن تیمشان زن ندهند وخانواده عروس از اینکه داما دشان درجامعه دوپینگی خطاب شود ناراحت شده وقید برهم زدن ازدواج را داشته اند. ولی خیلی زود این ادعا تکذیب شد وبازیکن استقلال اهواز به جرگه متاهلین پیوست.

/1030

/1002

جذب خبرنگار افتخاري


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.