برنامه «از آسمان» روز جمعه 29 فروردین حاشیه‌های سفر مقام معظم رهبری به شرق کارون می‌پردازد.

به گزارش راسخون به نقل از فارس ، امیر خورشیدی‌فرد (تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی ) با اعلام این خبر گفت: هر سال در ایام نوروز، دانشجویان، جوانان و مردم علاقه‌مند به یاد و خاطره شهدا و تماشای آنچه در هشت سال دفاع مقدس بر غیور مردان و غیور زنان گذشته است، همراه با کاروانی معنوی به خرمشهر و شهرهای همجوار می‌روند تا بدین ترتیب تجدید بیعتی کرده باشند با شهدای آن ایام که خاطر و خاطره شان تا ابد پابرجاست.

تهیه‌کننده این برنامه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز همراه با کاروان راهیان نور در سال جاری به مناطق عملیاتی جنوب شرق کارون رفتند و بیاناتی ایراد فرمودند که در برنامه این هفته سعی کرده‌ایم به حاشیه‌های این سفر، شور و شوق جوانان از دیدار رهبرشان و حضور افراد لشکری بپردازیم.

وی ادامه داد: همچنین در بخشی از این برنامه، به گفت‌وگوی سردار سلیمانی (مسئول سازمان راهیان نور و گردشگری بسیج) و نظر ایشان درخصوص حضور اقوام مختلف از سرتاسر جهان در بازدید از مناطق عملیاتی، بیان خاطرات مسئول خادمین کاروان راهیان نور از حضور دانشجویان و جوانان در این کاروانها، سخنان حجت الاسلام ماندگاری، تصاویر مربوط به حضور مردم در کاروان راهیان نور و ... پرداخته خواهد شد.

خورشیدی فرد تاکید کرد: برنامه از آسمان که به موضوع حاشیه های سفر رهبر معظم انقلاب در کاروان راهیان نور امسال پرداخته است، جمعه 29 فروردین ساعت 19:از شبکه دو پخش می شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های «از آسمان» پخش شده در روزهای جمعه، در روز پنجشنبه هفته آینده ساعت 7:20 صبح نیز بازپخش خواهد شد، افزود: برنامه جمعه هفته گذشته 22 فروردین که پیرامون بیان خاطرات برخی از پزشکان و مسئولان دوران هشت سال دفاع مقدس همچون آقای دکتر خسرو جدیدی (متخصص چشم و فوق تخصص پیوند قرنیه)، سردار فتحیان(مسئول بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح و از مسئولان بهداری زمان جنگ) و شهید دکتر رهنمون (از پزشکان دوران دفاع مقدس در بیمارستان صحرایی خاتم الانبیا واقع در جنوب کشور) بود، در روز پنجشنبه 28 فروردین ساعت 7:20 بازپخش خواهد شد.

از کسانی که با این مجموعه همکاری دارند می‌توان به حمید بناء (نویسنده)، نادر گهرسودی (گوینده)، بابک مهدیزاده و سعید سلیمانی (تدوین)، جعفر اکبری و رضا ریوندی (تصویربردار)، مرتضی اعطاسی و جعفر مظلوم (دستیار تصویربردار) و عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی مجموعه) اشاره کرد.

این برنامه کاری از گروه اجتماعی است که جمعه‌ها ساعت 19:10 پخش و پنجشنبه هفته بعد ساعت 7:20 بازپخش می‌شود. همچنین جمعه‌ها ساعت 7:20 برنامه‌ای که بیشترین تماس را از سوی مخاطبان داشته، بازپخش خواهد شد.
 

/117/