حاشیه‌های سفر رهبری به شرق کارون از شبکه دو پخش می‌شود

برنامه «از آسمان» روز جمعه 29 فروردین حاشیه‌های سفر مقام معظم رهبری به شرق کارون می‌پردازد.
چهارشنبه، 27 فروردين 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حاشیه‌های سفر رهبری به شرق کارون از شبکه دو پخش می‌شود

برنامه «از آسمان» روز جمعه 29 فروردین حاشیه‌های سفر مقام معظم رهبری به شرق کارون می‌پردازد.

به گزارش راسخون به نقل از فارس ، امیر خورشیدی‌فرد (تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی ) با اعلام این خبر گفت: هر سال در ایام نوروز، دانشجویان، جوانان و مردم علاقه‌مند به یاد و خاطره شهدا و تماشای آنچه در هشت سال دفاع مقدس بر غیور مردان و غیور زنان گذشته است، همراه با کاروانی معنوی به خرمشهر و شهرهای همجوار می‌روند تا بدین ترتیب تجدید بیعتی کرده باشند با شهدای آن ایام که خاطر و خاطره شان تا ابد پابرجاست.

تهیه‌کننده این برنامه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز همراه با کاروان راهیان نور در سال جاری به مناطق عملیاتی جنوب شرق کارون رفتند و بیاناتی ایراد فرمودند که در برنامه این هفته سعی کرده‌ایم به حاشیه‌های این سفر، شور و شوق جوانان از دیدار رهبرشان و حضور افراد لشکری بپردازیم.

وی ادامه داد: همچنین در بخشی از این برنامه، به گفت‌وگوی سردار سلیمانی (مسئول سازمان راهیان نور و گردشگری بسیج) و نظر ایشان درخصوص حضور اقوام مختلف از سرتاسر جهان در بازدید از مناطق عملیاتی، بیان خاطرات مسئول خادمین کاروان راهیان نور از حضور دانشجویان و جوانان در این کاروانها، سخنان حجت الاسلام ماندگاری، تصاویر مربوط به حضور مردم در کاروان راهیان نور و ... پرداخته خواهد شد.

خورشیدی فرد تاکید کرد: برنامه از آسمان که به موضوع حاشیه های سفر رهبر معظم انقلاب در کاروان راهیان نور امسال پرداخته است، جمعه 29 فروردین ساعت 19:از شبکه دو پخش می شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های «از آسمان» پخش شده در روزهای جمعه، در روز پنجشنبه هفته آینده ساعت 7:20 صبح نیز بازپخش خواهد شد، افزود: برنامه جمعه هفته گذشته 22 فروردین که پیرامون بیان خاطرات برخی از پزشکان و مسئولان دوران هشت سال دفاع مقدس همچون آقای دکتر خسرو جدیدی (متخصص چشم و فوق تخصص پیوند قرنیه)، سردار فتحیان(مسئول بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح و از مسئولان بهداری زمان جنگ) و شهید دکتر رهنمون (از پزشکان دوران دفاع مقدس در بیمارستان صحرایی خاتم الانبیا واقع در جنوب کشور) بود، در روز پنجشنبه 28 فروردین ساعت 7:20 بازپخش خواهد شد.

از کسانی که با این مجموعه همکاری دارند می‌توان به حمید بناء (نویسنده)، نادر گهرسودی (گوینده)، بابک مهدیزاده و سعید سلیمانی (تدوین)، جعفر اکبری و رضا ریوندی (تصویربردار)، مرتضی اعطاسی و جعفر مظلوم (دستیار تصویربردار) و عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی مجموعه) اشاره کرد.

این برنامه کاری از گروه اجتماعی است که جمعه‌ها ساعت 19:10 پخش و پنجشنبه هفته بعد ساعت 7:20 بازپخش می‌شود. همچنین جمعه‌ها ساعت 7:20 برنامه‌ای که بیشترین تماس را از سوی مخاطبان داشته، بازپخش خواهد شد.
 

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
اخبار مرتبط