شبکه دو در ایام ارتحال امام(ره) راوی روزهای خاطره می‌شود

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی به کجا چنین شتابان که به کارگردانی ابوالقاسم طالبی در حال تولید است ، اواسط مرادماه به پایان می رسد. هم اکنون گروه در شمال کشوردر روستای رحیم آباد وسط جنگل مشغول کار هستند وطبق برنامه ریزی ها تا نیمه تیرماه تصویربرداری شان به طول می ...
چهارشنبه، 13 خرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شبکه دو در ایام ارتحال امام(ره) راوی روزهای خاطره می‌شود
ویرایش عکس تیر 99

در سالروز رحلت امام خمینی (ره)؛ شبکه دو راوی روزهای خاطره می شود
روزهای خاطره عنوان ویژه برنامه ایست که به مناسبت بیستمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) از شبکه دو پخش می شود.
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی شبکه دو مستند گزارشی روزهای خاطره در گروه تأمین برنامه شبکه دو تولید شده و همزمان با ایام سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در سه قسمت از این شبکه پخش خواهد شد.
در این برنامه خاطرات اهالی حسینیه جماران و برخوردهای صمیمی حضرت امام با ایشان بیان می شود.
در این برنامه نحوه تعامل و رفتارهای امام راحل (ره) با خدام و نزدیکی شان در جماران در قالب مصاحبه و گفت و گو با آنان بازگو خواهد شد.یادآور می شود، روزهای خاطره به همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) سال گذشته تولید شده و امسال نیز مجدداً از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

***سریال ماه رمضان شبکه تهران اواسط مردادماه پایان می‌یابد
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی به کجا چنین شتابان که به کارگردانی ابوالقاسم طالبی در حال تولید است ، اواسط مرادماه به پایان می رسد.
به گزارش راسخون به نقل از  ایسنا، هم اکنون گروه در شمال کشوردر روستای رحیم آباد وسط جنگل مشغول کار هستند وطبق برنامه ریزی ها تا نیمه تیرماه تصویربرداری شان به طول می کشد،پس از آن گروه به تهران می آیند تا آخرین سکانس های خود را مقابل دوربین ببرند . مجموعه تلویزیونی «به کجا چنین شتابان» به کارگردانی «ابوالقاسم طالبی» در ‌٢٦ قسمت ساخته می شود و تصویربرداری آن از ‌١٣ مهرماه آغاز شده است وبه طور همزمان تدوین و صداگذاری می شود.
شبکه دو در ایام ارتحال امام(ره) راوی روزهای خاطره می‌شود

عسل بدیعی در مجموعه تلویزیونی به کجا چنین شتابان
 
در این سریال که از شبکه تهران پخش خواهد شد، بازیگرانی چون آهو خردمند، رضا رویگری، بهروز بقایی، رضا رویگری، علی عمرانی، بابک حمیدیان، عسل بدیعی، پرستو گلستانی، فریبا متخصص، شراره دولت آبادی، گیتی ساعتچی، نیلوفر شهیدی، فریدون مهرابی، حدیثه تهرانی و... حضور دارند.
داستان سریال درباره جوانی است که قصد دارد یک شبه ره صد ساله را طی کند و در این راه با مشکلات عدیده ای مواجه می شود، آهو خردمند نقش عصمت خانم، مادربزرگ خانواده را بازی می‌کند و رضا رویگری آدم پولداری است که او را به اسم فریدون احتشام می‌شناسیم. بابک حمیدیان هم نقش نوه خانواده را ایفا می‌کند که دانشجوی رشته معماری است و از قرار معلوم با مجموعه کارهای اوست که به پیام اصلی سریال می‌رسیم
نویسندگان فیلمنامه که موضوع اجتماعی و به روزی را دستمایه قرار داده‌اند، ابوالقاسم طالبی و لیلی کریمان هستند که آن را براساس طرحی از ابوالقاسم طالبی نوشته‌اند. تهیه‌کننده و مجری طرح‌، حسن شکوهی است و بازیگران اصلی‌اش آهو خردمند، رضا رویگری، بهروز بقایی، بابک حمیدیان، عسل بدیعی و پرستو گلستانی هستند.
عواملی دیگری که در این مجموعه همکاری دارند، عبارتند از: ساخت موسیقی:محمد محمد علی / مدیر تصویربرداری: شهریار اسدی/ مدیر تولید: علی کاظمی/ صدابردار: مازیار شیخ محبوبی/ طراح چهره پردازی: مسعود ولدبیگی/ طراح صحنه ولباس: علی عابدینی/ عکاس: علی نیک رفتار/ منشی صحنه: داریوش اسقایی / دستیار اول تصویربردار: نصراله کبیری/ دستیار صحنه و لباس: سیامک کاری نژاد / مدیر تدارکات: تقی محمودی/ مدیر بازرگانی: سید رحیم سیدغلامرضا/ و...

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پیشنهادات شما هستیم :
news@rasekhoon.net


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
اخبار مرتبط