«نگاه دهم» ویژه برنامه انتخاباتی شبکه دو

برنامه انتخاباتی «نگاه دهم» به تهیه کنندگی «مهدی ماکان» کاری از گروه سیاسی شبکه دو سیماست که به روی آنتن می‌رود.
پنجشنبه، 3 ارديبهشت 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
«نگاه دهم» ویژه برنامه انتخاباتی شبکه دو
ویرایش عکس تیر 99

برنامه انتخاباتی «نگاه دهم» به تهیه کنندگی «مهدی ماکان» کاری از گروه سیاسی شبکه دو سیماست که به روی آنتن می‌رود.
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه «نگاه دهم» به کارگردانی «اکبر تحویلیان» و با اجرای «شیما سادات مفاخریان» در 26 قسمت 20 دقیقه‌ای به عنوان برنامه انتخاباتی شبکه دو، روی آنتن خواهد رفت.

بنابراین گزارش، این برنامه از 5 قسمت مختلف شامل تریبون آزاد، نگاه خودمونی، نمایش کوتاه، نگاه در نگاه و نیم نگاه تشکیل شده است.
در قسمت تریبون آزاد با عنوان «اگر من رئیس جمهور باشم» اقشار مختلف مردم پشت تریبون قرار می‌گیرند و مهم‌ترین دغدغه و برنامه خود را در صورت رئیس جمهور شدن بیان می‌کنند.
در بخش «نگاه خودمونی» نیز که تحت عنوان «تاکسی دربست انتهای پاستور» مسافرانی در یک تاکسی که به انتهای پاستور می رود درباره انتخابات بحث و گفت‌وگو می کنند.

بخش «نمایش کوتاه» مرتبط با موضوع انتخاب و انتخابات خواهد بود و در بخش «نگاه در نگاه» با بهرگیری از تکنیک کمیک استریپ (داستان مصور) به موضوع انتخابات از زوایای مختلف پرداخته می‌شود. ضمن اینکه در آیتم «نیم نگاه» مصاحبه با کارشناسان حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی پیش بینی شده است.
علاوه بر برنامه «نگاه دهم» برنامه‌ای نیز به صورت میزگرد، با حضور نامزدهای انتخاباتی و سه تن از کارشناسان برجسته در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ـ اجتماعی در حال برنامه‌ریزی و ساخت دکور است که پس از نهایی شدن نامزدهای انتخاباتی ضبط آن آغاز و مدت زمان پخش آن از شبکه دو اعلام خواهد شد.
/2759/


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما