سازمان اوقاف و امور خیریه از شبکه دو قدردانی کرد

سازمان اوقاف و امور خیریه طی نامه‌ای ضمن تشکر از تلاش‌های این شبکه در راستای پوشش اخبار و برنامه های بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم شبکه دو را رسانه‌ای برتر نامید.
دوشنبه، 14 شهريور 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سازمان اوقاف و امور خیریه از شبکه دو قدردانی کرد

راسخون : همزمان با برگزاری بیست و هشتمین مسابقه بین‌المللی قرآن کریم در رمضان امسال، سازمان اوقاف و امور خیریه تلاش شبکه دو را در راستای پوشش اخبار و اطلاعات مربوط به این دوره از مسابقات قرآن کریم ارج خواهد نهاد.

سازمان اوقاف و امور خیریه طی نامه‌ای ضمن تشکر از تلاش‌های این شبکه در راستای پوشش اخبار و برنامه‌های بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم شبکه دو را رسانه‌ای برتر نامید.
به گزارش خبرگزاری مهر،  این سازمان پس از انجام ارزیابی‌های لازم در ارتباط با همکاری رسانه‌های مختلف در پوشش برنامه‌ها و اخبار این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن شبکه کودک و خانواده را به عنوان رسانه‌ای برتر خواند و این شبکه را در ارائه اخبار و اطلاعات بیست و هشتمین مسابقات بین المللی قرآن کریم شبکه ای پیشگام معرفی کرد.
سازمان اوقاف و امور خیریه در روز پنج شنبه 17 شهریور در مراسمی که به منظور تجلیل از تلاش‌های اصحاب رسانه برگزار می‌کند از شبکه دو نیز در راستای برگزاری هرچه بهتر مسابقات قرآن کریم تجلیل خواهد کرد.

شما می توانید آخرین اخبارایران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رسانی راسخون"مشاهده نمایید.

999

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما