«آرامش بهاری» امامزاده‌ها روی آنتن شبکه دو

ویژه برنامه «آرامش بهاری» به تهیه کنندگی محمدرفعتی در ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه ای برای پخش از آنتن شبکه دو تهیه می‌شود.
دوشنبه، 26 اسفند 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
«آرامش بهاری» امامزاده‌ها روی آنتن شبکه دو

ویرایش عکس تیر 99

ویژه برنامه «آرامش بهاری» به تهیه کنندگی محمدرفعتی در ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه ای برای پخش از آنتن شبکه دو تهیه می‌شود.

به گزارش راسخون ، محمد رفعتی تهیه‌کننده «آرامش بهاری» در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: «آرامش بهاری» عنوان ویژه برنامه‌ای است که به بهانه نوروز 93 و با هدف معرفی آثار و برکات امام زاده‌ها در سطح کشور در حال تولید است و پخش این برنامه از امروز آغاز می شود.

به گفته وی این برنامه 26 تا 28 اسفند ماه و در ایام عیدنوروز  نیز شنبه، یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته با اجرای علیرضا مرتضوی روی آنتن تلویزیون می‌رود.

رفعتی افزود: پخش مستندهایی برای معرفی امامزاده‌های سطح کشور و گفتگوی کارشناسی پیرامون موضوع سبک زندگی از بخش‌های مختلف این برنامه ترکیبی است.

وی گفت: تولید این برنامه تلویزیونی از مدت‌ها پیش شروع شده و طی آن به 13 استان کشور مثل البرز، مشهد، گلستان، مازندران ، گیلان، شیراز، یزد و اصفهان سفر کرده‌ایم.
 

تهیه‌کننده «آرامش بهاری» تصریح کرد: در حقیقت طرح «آرامش بهاری» یکی از برنامه‌های شاخص سازمان اوقاف است که همه ساله با هدف ارائه تسهیلات لازم برای مسافران نوروزی و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی بقاع متبرکه در سطح کشور به اجرا در می‌آید و طی آن امامزادگان کشور از 28 اسفند تا 14 فروردین 93 با برپایی غرفه‌های فرهنگی و ... میزبان مسافران و گردشگران هستند. ما امسال در این طرح با سازمان اوقاف همراه می شویم تا گوشه ای از انس و الفت مردم با امامزادهای کشور را به تصویر بکشیم.
 

وی گفت: در بخش دیگری از این برنامه ترکیبی در قالب آیتم‌های گرافیکی کوتاه با مردم درباره احکام وقف صحبت می‌کنیم، همچنین در هر قسمت مستند کوتاهی درباره امامزاده‌های استان مقصد نیز پخش می‌شود.
 

این تهیه کننده با اعلام اینکه «آرامش بهاری» 13 تیتراژ پایانی متفاوت دارد، افزود: برای هر قسمت به سراغ یکی از امامزاده‌های کشور رفتیم و حال و هوای مردم در امامزاده‌ها را به تصویر کشیدیم، این تصاویر به عنوان تیتراژ پایانی از برنامه پخش می‌شوند.

ویژه برنامه «آرامش بهاری» به سفارش گروه معارف شبکه دو تولید می‌شود.

/117/

ارامش بهاری



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
اخبار مرتبط