تنها 1000 نفر به دعوت قطبی پاسخ دادند و به ورزشگاه آزادی رفتند

در شرایطی که افشین قطبی در برنامه تلویزیونی نود از هوادارانش خواست با حضور در استادیوم آزادی نشان دهند که تیم ملی در ایران طرفداران زیادی دارد و منتقدان بی‌جهت این تیم را مورد انتقاد قرار می‌دهند، عصردیروز تنها 1000 نفر به دعوت قطبی پاسخ دادند و به ورزشگاه آزادی رفتند.
پنجشنبه، 28 آبان 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تنها 1000 نفر به دعوت قطبی پاسخ دادند و به ورزشگاه آزادی رفتند
در شرایطی که افشین قطبی در برنامه تلویزیونی  نود از هوادارانش خواست با حضور در استادیوم آزادی نشان دهند که تیم ملی در ایران طرفداران زیادی دارد و منتقدان بی‌جهت این تیم را مورد انتقاد قرار می‌دهند، عصردیروز تنها 1000 نفر به دعوت قطبی پاسخ دادند و به ورزشگاه آزادی رفتند.
 
به رغم این که مسوولان فدراسیون فوتبال تماشای بازی تیم ملی ایران مقابل تیم ملی مقدونیه را برای هوادران فوتبال رایگان اعلام کردند باز هم استقبال زیادی از این بازی صورت نگرفت و بازی این دو تیم تنها با حضور 500 نفر آغاز شد.
 
سرمربی تیم ملی که به گفته دوستان نزدیکش همچنان بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی به شمار می‌رود شامگاه دوشنبه در برنامه تلویزیونی  نود اعلام کرد منتقدان تیم ملی بی‌جهت از عملکرد او و شاگردانش انتقاد می‌کنند و مردم از روند فنی تیم ملی رضایت دارند و برای اثبات این موضوع روز چهارشنبه با حضور در ورزشگاه آزادی این مساله را به منتقدان تیم ملی اثبات خواهند کرد.
 
سرمربی تیم ملی ایران که تصور می کرد هواداران فوتبال تحت‌تاثیر سخنان وی قرار می‌گیرند با حضور بی شمار خود در ورزشگاه آزادی وی را در مقابله با منتقدانش یاری خواهند کرد اما این رویا برای قطبی هرگز تحقق نیافت چرا که از بازی ایران مقابل مقدونیه تنها 1000نفر استقبال کردند و بازی این دو تیم در حضور 1000 نفر آغاز شد.
 
افشین قطبی که انتظار نداشت اتفاقی که در بازی مقابل ایسلند برای تیم ملی روی داد دوباره تکرار شود، قبل از بازی در گفت‌و گو با دوربین‌های تلویزیونی گفت:" نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد که هواداران به استادیوم نیامدند اما ما با بازی‌های خوب همه را به ورزشگاه می‌کشانیم."
 
به نظر می‌رسد عدم حضور هواداران برای سرمربی تیم ملی و مسوولان فدراسیون دارای پیام مهمی‌است که متاسفانه هیچ یک از دست‌اندرکاران فوتبال ما به این مهم توجه نمی‌کنند و تنها تفکرات خود را به اجرا در می‌آورند. نبود تماشاگران در بازی های تیم ملی زنگ خطری برای فوتبال ایران است که مدیران فدراسیون و سرمربی تیم ملی به دلیل بی‌توجهی به خواسته مردم هرگز صدای زنگ خطر را نمی‌شنوند.
/2759/

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.