کتاب میهمانی از صحرا برنده جایزه گام اول شد

کتاب میهمانی از صحرا که سمائه شریفی کار تصویرگری آن را برعهده داشته توانست جایزه گام اول را از آن خود کند. "ميهماني از صحرا" به عنوان اولين تجربه سعیده محمد زکی گودرزی، توانسته بخشي از تاريخ را در برابر چشم مخاطب قرار دهد كه او بارها و بارها درباره آن شنيده، اما كمتر تصويري از آن داشته است ......
دوشنبه، 2 آذر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کتاب میهمانی از صحرا برنده جایزه گام اول شد

کتاب میهمانی از صحرا نوشته سعیده محمد زکی گودرزی موفق به دریافت جایزه تشویقی سومين دوره جايزه ادبي گام اول شد.
 
 
کتاب میهمانی از صحرا که سمائه شریفی کار تصویرگری آن را برعهده داشته توانست جایزه گام اول را از آن خود کند.
"ميهماني از صحرا" به عنوان اولين تجربه سعیده محمد زکی گودرزی، توانسته بخشي از تاريخ را در برابر چشم مخاطب قرار دهد كه او بارها و بارها درباره آن شنيده، اما كمتر تصويري از آن داشته است
 داستان این کتاب از داستانهای مذهبی است که علاوه بر كشف لحظه خاصي از تاريخ و البته توليد ساختاري پويا بر پايه زبان و موضوع، به پايگاه و جايگاه بالاتري نيز دست يافته است.
کتاب میهمانی از صحرا سال 1387 با شمارگان 3 هزار جلد و قيمت 14هزار ريال براي گروه سني الف و ب توسط انتشارات علمی و فرهنگی روي پيش‌خوان کتاب‌فروشي‌ها قرار گرفت.
گفتنی است "گام اول" جايزه‌اي است که توسط موسسه خانه کتاب به منظور گسترش، ارتقا و تعميق فرهنگ مکتوب و شناسايي، معرفي و تشويق نوقلمان، به نويسندگاني که اولين کتاب خود را منتشر کرده‌اند، اهدا می شود. اين جايزه امسال در اروميه و در تالار شمش اين شهر به نوقلمان عرصه نشر کتاب کشور اهدا شد.
شایان ذکر است انتشارات علمی و فرهنگی با بیش از نیم قرن سابقه در حوزه کتاب عنوان ناشر برگزیده هفدهمین، بیستمین و بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب را در نیز اختیار دارد.
 
 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net/div>


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.