چند برابر دولت‌های گذشته دولت نهم در تجهیز راهور ناجا نقش داشته است

گشت‌های نامحسوس و استفاده از تجهیزات الکترونیکی در دولت نهم و دهم چند برابر شده و در راستای تقویت امنیت در بزرگرا‌ه‌ها و تمامی جاده‌های مواصلاتی در حال نصب و تجهیز هستند.
دوشنبه، 2 آذر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چند برابر دولت‌های گذشته دولت نهم در تجهیز راهور ناجا نقش داشته است
گشت‌های نامحسوس و استفاده از تجهیزات الکترونیکی در دولت نهم و دهم چند برابر شده و در راستای تقویت امنیت در بزرگرا‌ه‌ها و تمامی جاده‌های مواصلاتی در حال نصب و تجهیز هستند.
 
سرهنگ مهرابی رییس پلیس ترافیک شهری ضمن تقدیر از مصوبات هیات دولت و اهتمام فرماند‌ه‌ راهور ناجا گفت: هم‌اکنون بحث انتقال تجهیزات نظارت الکترونیکی به جاده‌های برون شهری در دستور کار بوده و در صدد هستیم تمامی استان‌های کشور را به این تجهیزات مجهز کنیم.
 
وی درباره عدم وجود تجهیزات کافی بر روی برخی از خودرو‌های تولید داخل خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های دولت، شرکت‌های تولید کننده خودرو در حال تجهیز کلیه خودرو‌های تولیدی خود به سیستم‌های ایمنی و تجهیزات ترمز ABS و غیره بوده و ضرب‌الاجل راهور ناجا در این خصوص در حال اتمام است و این بدان معناست که تا چند وقت دیگر خودرو‌های فاقد ایمنی شماره‌گذاری نخواهند شد.
 
رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ ترافیک از جانب دستگاه‌های مسئول تاکید کرد و افزود: در بحث ترافیک شهری مسئله اصلی همکاری مستمر مردم همه دستگاه‌هاست و سیاست پلیس این است که این حساسیت در جامعه توسعه پیدا کند و تمامی دستگاه‌ها باید خود را در این بحث دخیل بدانند و بدون تردید نتایج و آثار فرهنگ سازی در امور مختلف مطلوب‌تر و پر ثمرتر خواهد بود، کما اینکه خوشبختانه این موضوع طی چند سال اخیر با مشارکت خوب رسانه‌ها تاثیر بسزایی را در جامعه گذاشته است.
 
رئیس پلیس ترافیک شهری راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: تا زمانی که زیرساخت‌های عبور و مرور برای شهروندان مهیا نشود نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که آنها قانونمند بوده و در نهایت شاهد کاهش حوادث ناشی از آن باشیم.
 
وی در خصوص سخنان سردار مومنی درباره کم بودن مبالغ جرائم رانندگی گفت: بازدارندگی به معنای افزایش میزان جرائم نبوده و افزایش کمی به عنوان تنها راه حل، پاسخگو نیست.
 
سرهنگ مهرابی افزود: در حال حاضر بحث جرایم مکمل مطرح بوده و این مکمل‌ها در کنار جرائم نقدی به طور ملموسی بازدارنده خواهند بود و جرائم  مکمل نیز به معنی ایجاد محدودیت‌های رانندگی است که با فراگیر شدن گواهینامه‌های هوشمند این طرح محقق خواهد شد.
 
وی از شروع اجرای طرح زمستانی راهور ناجا خبر داده و افزود: در تمامی شهر‌های برف‌خیز کشور این طرح با کمک سایر دستگاه‌های مرتبط از امروز آغاز شده و راننگان موظف هستند با تمام امکانات و تجهیزات زمستانی اقدام به رانندگی نمایند.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.