آیا بازیگران جومونگ به ایران می آیند ؟

قرارداد‌هاي بين ميان سونگ ايل گوك و سان اي گوكو و دو بازيگر ديگر مجموعه افسانه جومونگ بسته و قرار بر اين شد تا 10 روز پس از پايان ماه صفر به مدت چهار روز به جمع استقبال كنندگان خود پيوسته و براي آنها يك تا دو سانس برنامه اجرا كنند.شریعت در پاسخ به علت كاهش تور 10 روزه و وعده داده شده به مردم شهرهاي تهران، كرمان، كرج، بندرعباس، شيراز، اصفهان و مشهد، با پوزش از مردم خوب اين شهر‌ها گفت: ....
دوشنبه، 2 آذر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آیا بازیگران جومونگ به ایران می آیند ؟

تهيه كننده برنامه كنسرت‌هاي ملي و بين‌المللي گفت: ششم اسفند ماه سال جاري سفر چهار بازيگر افسانه جومونگ به ايران قطعي شده است.
 
محسن شريعت در شيراز اظهار داشت: قرارداد‌هاي بين ميان سونگ ايل گوك و سان اي گوكو و دو بازيگر ديگر مجموعه افسانه جومونگ بسته و قرار بر اين شد تا 10 روز پس از پايان ماه صفر به مدت چهار روز به جمع استقبال كنندگان خود پيوسته و براي آنها يك تا دو سانس برنامه اجرا كنند.
 
وي در پاسخ به علت كاهش تور 10 روزه و وعده داده شده به مردم شهرهاي تهران، كرمان، كرج، بندرعباس، شيراز، اصفهان و مشهد، با پوزش از مردم خوب اين شهر‌ها گفت: رخداد‌هاي پيش‌بيني نشده‌اي مانع شد و سان ايل گوك و سه همراهش فقط در شهر‌هاي تهران و كرمان حضور مي‌يابند و در صورت افزايش برنامه سفرشان يا مكان‌هاي اجرايشان اطلاع‌رساني مي‌شود.
 
وي ادامه داد: البته دعوت از بازيگران كره‌اي با همكاري يكي از شركت‌هاي توليدات صوتي و تصويري صورت گرفته و 50 درصد از هزينه‌ درخواستي اين هنرمندان كره جنوبي از جمله دو شخصيت جومونگ و سوسانو براي قطعيت كار پيش پرداخت شده است.
 
وي در پايان تصريح كرد: فراخواني مردم در مكان‌هاي حضور كاراكترهاي اصلي سريال كره‌اي كه در شبكه سوم سيما در سال‌هاي 1378-88 پخش شد، در رسانه‌هاي خبري به‌ زودي اعلام مي‌شود.
 
 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net/div>


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.