ابتكار شهروند مشهدي در حفظ محيط زيست

اين شهروند مبتكر در پشت بام خانه آپارتماني خود با احداث گلخانه اقدام به پرورش گل و گياهان كرده و وسايل بازيافتي و مواد دوريختني را به جاي گلدان استفاده و به پرورش گلها و گياهان پرداخته است و در اين ميان از كوچكترين وسايل نظير قوطي نگاتيو عكس تا بطري هاي نوشابه و يا حتي لوله بخاري هم استفاده كرده است. براساس اين گزارش، از ديگر ابتكارات اين شهروند نمونه بايد به استفاده از گازهاي دي اكسيد كربن ...
شنبه، 21 آذر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ابتكار شهروند مشهدي در حفظ محيط زيست

يك شهروند مشهدي با ابتكاري نو در پشت بام خانه آپارتماني خود اقدام به فعاليت هاي زيست محيطي كرده است.
به گزارش خبرنگار كيهان: اين شهروند مبتكر در پشت بام خانه آپارتماني خود با احداث گلخانه اقدام به پرورش گل و گياهان كرده و وسايل بازيافتي و مواد دوريختني را به جاي گلدان استفاده و به پرورش گلها و گياهان پرداخته است و در اين ميان از كوچكترين وسايل نظير قوطي نگاتيو عكس تا بطري هاي نوشابه و يا حتي لوله بخاري هم استفاده كرده است.
براساس اين گزارش، از ديگر ابتكارات اين شهروند نمونه بايد به استفاده از گازهاي دي اكسيد كربن دودكش هاي بخاري اشاره كرد كه از آنان براي گرمايش محل نگهداري گل و گياهان و توليد اكسيژن استفاده كرده است.
گفتني است شيوه آبياري او نيز متفاوت و در نوع خود قابل توجه است چرا كه با ايجاد يك منفذ كوچك در هر يك از وسايل بازيافتي كه جايگزين گلدان هستند با اتصال سيم و قرار دادن گلدانها در زير يكديگر در ميزان آبياري بسيار صرفه جويي كرده است.
 
 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net/div>


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.