محرم سیما با «بانو» آغاز می شود

مجموعه تلویزیونی«بانو»سریال ویژه ایام محرم شبکه 3 سیماست که با پایان مجموعه تلویزیونی«گاو صندوق» روی آنتن این شبکه قرار می‌گیرد.سریال «بانو» در 16 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی فرید سجادی حسینی ساخته شده و تهیه کنندگی آن بر عهده محمد بیگ‌زاده بوده است. آخرین اثر محمد بیک‌زاده در مقام تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «امام علی(ع)»‌ بود که 19 سال پیش به کارگردانی داوود میرباقری ساخته شده است...
يکشنبه، 22 آذر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
محرم سیما با «بانو» آغاز می شود

 
مجموعه تلویزیونی«بانو» به کارگردانی فرید سجادی حسینی و تهیه‌کنندگی محمد بیگ‌زاده با فرا رسیدن ایام محرم روی آنتن شبکه 3 سیما می‌رود.
به گزارش راسخون به نقل از شبکه ایران، مجموعه تلویزیونی«بانو»سریال ویژه ایام محرم شبکه 3 سیماست که با پایان مجموعه تلویزیونی«گاو صندوق» روی آنتن این شبکه قرار می‌گیرد.
 
سریال «بانو» در 16 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی فرید سجادی حسینی ساخته شده و تهیه کنندگی آن بر عهده محمد بیگ‌زاده بوده است. آخرین اثر محمد بیک‌زاده در مقام تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «امام علی(ع)»‌ بود که 19 سال پیش به کارگردانی داوود میرباقری ساخته شده است.
 
فیلمنامه «بانو» را نادر وحید نوشته و داریوش ارجمند، سیاوش طهمورث، فریبا کوثری، ساره بیات، محمدرضا حقگو، خسرو دستگیر، کاوه خداشناس، شهاب کسرایی، احمد ریحانه، زهرا سعیدی، مینا جعفرزاده، سحر نوری و... در آن بازی کرده‌اند.
 
داستان مجموعه سال 1316 روایت می‌شود و به ماجرای کشف حجاب و جریان ممنوعیت مجالس مذهبی در دوران رضا خان اشاره دارد. قصه درباره زنی است که پس از سال‌ها به شهری برمی‌گردد که مردمانش تصوری نادرست درباره او دارند. زن می‌خواهد این تصویر نادرست را تصحیح کند.
 
این مجموعه در ایام پخش هر شب ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.
 
 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net/div>


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.