لپ‌تاپ بسیار محرمانه وزارت دفاع انگلیس ربوده شد

طی چهار سال گذشته 658 لپ‌تاپ از وزارت دفاع انگلیس ربوده شده که این امر باعث نگرانی ارتش این کشور شده است. بنا بر این خبر، ناپدید شدن لپ‌تاپ‌هایی که حامل اطلاعات بسیار محرمانه نظامی و دولتی است یک امر رایج در انگلیس است. این لپ‌تاپ‌ها معمولاً از قسمت صندلی‌ پشتی خودروها، در قطارها در رستوران‌ها یا از سرویس‌های بهداشتی عمومی و زمانی‌که صاحبان آنها مشغول هستند، ربوده می‌شود. ...
يکشنبه، 22 آذر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
لپ‌تاپ بسیار محرمانه وزارت دفاع انگلیس ربوده شد
 
 
لپ‌تاب وزارت دفاع انگلیس که حاوی اطلاعاتی کاملا محرمانه بوده است ربوده شد.به گزارش شبکه ایران به نقل از نشریه انگلیسی "سان "، لپ‌تاپ وزارت دفاع انگلیس که حاوی اطلاعاتی کاملاً محرمانه بوده است از داخل ساختمان این وزارتخانه در مرکز لندن ربوده شد و شمار لپ‌تاب‌هایی که در 4 ماهه اول سال جاری میلادی از وزارت دفاع این کشور ربوده شده است را به 28 مورد رساند.
بنابراین گزارش، طی چهار سال گذشته 658 لپ‌تاپ از وزارت دفاع انگلیس ربوده شده که این امر باعث نگرانی ارتش این کشور شده است.
بنا بر این خبر، ناپدید شدن لپ‌تاپ‌هایی که حامل اطلاعات بسیار محرمانه نظامی و دولتی است یک امر رایج در انگلیس است. این لپ‌تاپ‌ها معمولاً از قسمت صندلی‌ پشتی خودروها، در قطارها در رستوران‌ها یا از سرویس‌های بهداشتی عمومی و زمانی‌که صاحبان آنها مشغول هستند، ربوده می‌شود.
در این خبر اعلام شده است که این لپ‌تاپ حاوی کلید برنامه‌نویسی بوده است که برای بازکردن داده‌ها مورد نیاز می‌باشد و با توجه به اینکه از ساختمان وزارت دفاع انگلیس ربوده شده است نگرانی شدیدی را در میان مقامات انگلیسی به وجود آورده است.
 

 
 
 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net/div>


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.