بازیگر همسر دلخواه من کتاب "هنرمدیریت، مدیریت هنر" را به زودی می نویسد

دو کتاب پژوهشی دیگر به نام‌های "منطق‌الطیر و مدیریت خویشتن" و با کسب اجازه از باطن فرآن مجید، کتابی با نام "قرآن و چرخه مدیریت" نیز آماده چاپ هستند. نگارش کتاب دیگری با نام "فرهنگ واژگان کتاب‌های فارسی" با ضمیمه " برگزیده آثار بزرگان اندیشه و هنر ایران وجهان " نیز به تازگی به پایان رسانده‌ام.این پژوهشگر افزود: ویرایش کتاب" گنج اندیشه" نوشته افسر عباسی را به پایان رسانده‌ام و به تدریس بازیگری در شهرهای مختلف مشغولم. از آنجائیکه دوره...
يکشنبه، 22 آذر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بازیگر همسر دلخواه من کتاب "هنرمدیریت، مدیریت هنر"  را به زودی می نویسد

کتاب "هنرمدیریت، مدیریت هنر" نوشته احمدرضا اسعدی بازیگر سینما به زودی وارد بازار کتاب می‌شود.
اسعدی در این رابطه  گفت: با توجه به اینکه 35 سال سابقه کتابداری، کتاب ‌شناسی ومقاله ‌شناسی دارم، این کتاب پژوهشی است از بیش از 25 کتاب درباره مدیریت وهنر، به این دلیل نام باز آفرینی را به جای نویسنده انتخاب کرده‌ام. این کتاب با سه ‌فصل مجزا به یکدیگر متصل می‌شوند، دانه‌های بلوط ، دانه‌های انار و دانه‌های کنجد.
 
این بازیگر ادامه داد: در ابتدای فصل اول این مطلب به چشم می‌خورد" بر شاخسار هنر من بلوطم، اندیشه کن ما را ببین" در فصل دانه‌های انار" ما دانه اناریم به هم پیوسته" و در فصل کنجد،" ما کنجدیم دلسوخته با چشم دل ما را ببین" بیانگر روح هر فصل و نشان‌دهنده دنیای درون و سلسله‌های مدیریت درون کتاب را به نمایش می‌گذارند.
 
وی گفت: دو کتاب پژوهشی دیگر به نام‌های "منطق‌الطیر و مدیریت خویشتن" و با کسب اجازه از باطن فرآن مجید، کتابی با نام "قرآن و چرخه مدیریت" نیز آماده چاپ هستند. نگارش کتاب دیگری با نام "فرهنگ واژگان کتاب‌های فارسی" با ضمیمه " برگزیده آثار بزرگان اندیشه و هنر ایران وجهان " نیز به تازگی به پایان رسانده‌ام.
 
این پژوهشگر افزود: ویرایش کتاب" گنج اندیشه" نوشته افسر عباسی را به پایان رسانده‌ام و به تدریس بازیگری در شهرهای مختلف مشغولم. از آنجائیکه دوره، دوره نابازیگران و افرادی‌ است که با ارتباط‌های ناشایست و پرداخت وجه پا به وادی هنر و بازیگری گذاشته‌اند تا وقتی که حرمت پیشکسوتان و هنرمندان رعایت نشود، ترجیح می‌دهم که به کارهای پژوهشی بپردازم.
 
احمدرضا اسعدی بازی در فیلم‌های سینمایی "من بن لادن نیستم"، "سمفونی تاریک" ،"همسر دلخواه من"، "بزرگ خیلی بزرگ"، "فصل پنجم"  "طالع سعد"، "دل و دشنه"، " کودکانی ازآب و گل" "دلاوران کوچه دلگشا" و "آقای بخشدار" را در کارنامه دارد.
 
 
 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net/div>


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.