تمسخر علی دایی،این بار در مجموعه تلویزیونی گاوصندوق!!!

دایی که بدلیل مشکلات گفتاری منحصر به فردش پبش از این نیز بارها مورد عنایت طنزنویسان ورزشی و چهرهای شناخته شده تلویزیونی قرار گرفته و بازار پیامکها و کلیپهای صوتی اش طی سالیان اخیر همواره داغ بوده،اینبار نیز دستخوش یکی از سریالهای تلویزیونی پربیننده به نام "گاو صندوق شد".ماجرا از این قرار بود که در یکی از سکانسهای مجموعه تلویزیونی گاوصندوق که یک مکالمه تلفنی کوتاه بین دو تن از بازیگران این سریال به نامهای حمید ابراهیمی و آزاده ....
يکشنبه، 22 آذر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تمسخر علی دایی،این بار در مجموعه تلویزیونی گاوصندوق!!!
 
 
به نظر میرسد کناره گیری از فوتبال ملی هم چیزی از جذابیتهای خاص وی برای تبدیل شدن به سوژه طنز یک سریال تلویزیونی پربیننده کم نکرده است!
علی دایی که بدلیل مشکلات گفتاری منحصر به فردش پبش از این نیز بارها مورد عنایت طنزنویسان ورزشی و چهرهای شناخته شده تلویزیونی قرار گرفته و بازار پیامکها و کلیپهای صوتی اش طی سالیان اخیر همواره داغ بوده،اینبار نیز دستخوش یکی از سریالهای تلویزیونی پربیننده به نام "گاو صندوق شد".
ماجرا از این قرار بود که در یکی از سکانسهای مجموعه تلویزیونی گاوصندوق که یک مکالمه تلفنی کوتاه بین دو تن از بازیگران این سریال به نامهای حمید ابراهیمی و آزاده صمدی صورت گرفت،ابراهیمی بارها با استفاده از الفاظ منحصر به فرد علی دایی مانند "ببخشید،بخشید" و "به قولی" لحن بیان وی را زیر سئوال برد تا پس از مدتها گوشه نشینی و سکوت،یک بار دیگر مرد کم طاقت اردبیلی را انگشت نما کرده باشد!
باید دید دایی که طی سالیان حضورش در عرصه فوتبال ایران همواره ثابت کرده که آستانه تحمل پایینی نسبت به منتقدانش دارد و عموما" هیچ هایی را بدون هوی باقی نمیگذارد،اینبار چه واکنشی در قبال این حرکت حمید ابراهیمی از خود بروز خواهد داد!؟!
 
 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net/div>


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.