"راه فیروزه" اسدی اسفندماه آماده نمایش می‌شود

این فیلم هم اکنون در مراحل پایانی تدوین بوده و اسفندماه آماده نمایش می‌شود. این موضوع هم به لحاظ تاریخی و هم مذهبی جذابیت ویژه دارد. علاوه بر آن تاکنون در مورد این مسئله تاریخی و مذهبی، مستندی ساخته نشده و فیلم از تازگی سوژه، مضمون و محتوا برخوردار است.کارگردان مستند "بوی سیب" افزود: علاوه بر بررسی بعد معنوی شخصیت امام رضا (ع)، یکی دیگر از نکات جذابی که در این مستند به آن پرداخته می‌شود، ...
شنبه، 28 آذر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
"راه فیروزه" اسدی اسفندماه آماده نمایش می‌شود

فیلم مستند "راه فیروزه" به کارگردانی مهدی اسدی اسفندماه آماده نمایش می‌شود.
اسدی  گفت: این فیلم هم اکنون در مراحل پایانی تدوین بوده و اسفندماه آماده نمایش می‌شود. این موضوع هم به لحاظ تاریخی و هم مذهبی جذابیت ویژه دارد. علاوه بر آن تاکنون در مورد این مسئله تاریخی و مذهبی، مستندی ساخته نشده و فیلم از تازگی سوژه، مضمون و محتوا برخوردار است.
 
کارگردان مستند "بوی سیب" افزود: علاوه بر بررسی بعد معنوی شخصیت امام رضا (ع)، یکی دیگر از نکات جذابی که در این مستند به آن پرداخته می‌شود، مردم‌شناسی درباره هجرت امام (ع) است و باورها و اعتقاداتی که به واسطه این هجرت در ساکنان ایران زمین شکل می‌گیرد.
 
این مستند که به تهیه‌کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی معاونت امورسینمایی ساخته می‌شود، مسیر حرکت امام رضا (ع) را از مرز شلمچه در خوزستان و در مسیر قدمگاهها در حوالی آبادان، خرمشهر، اهواز، بهبهان، استان فارس، یزد و خراسان تا شهر مرو در ترکمنستان پوشش می‌دهد.
 
 
 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net/div>


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.