پيكر مطهر دو شهيد گمنام در دانشگاه مازندران تشييع و تدفين شد

اين شهدا از نظر ما گمنام نبوده و همواره جانبازي و رشادتشان يادشان را در قلب‌هايمان زنده نگاه خواهد داشت. اين دو شهيد گمنام 19 و 25 ساله هستند و در عمليات تك دشمن در سال 67 و در منطقه عملياتي كوشك به درجه شهادت نائل آمدند و بر اساس اعلام كميته جستجوي مفقودين ستاد كل نيروهاي مسلح اين دو رزمنده در تاريخ 21تيرماه 67 مفقود شدند كه در سال 86 در عمليات تفحص كشف شدند. ...
چهارشنبه، 2 دی 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پيكر مطهر دو شهيد گمنام در دانشگاه مازندران تشييع و تدفين شد

 فارس: پيكر پاك و مطهر دو تن از شهداي گمنام دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم و دانشگاهيان در دانشگاه مازندران تشييع و تدفين شد.
 
پيكر پاك و مطهر دو تن از شهداي هشت سال دفاع مقدس روز گذشته با حضور اقشار مختلف مردم و دانشگاهيان در دانشگاه مازندران تشييع و در جوار نمازخانه حضرت ولي عصر (عج) پرديس دانشگاه به خاك سپرده شد.
حجت‌الاسلام رحيميان مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه مازندران در مراسم وداع با اين شهدا كه در مركز همايش‌هاي پرديس اين دانشگاه برگزار شده بود، با اشاره به جايگاه شهدا نزد خداوند گفت: شهدا سرمايه‌ها و پشتوانه اين انقلاب هستند و بدون ايثارگري آنان هرگز استقلال و امنيت فعلي كشور حاصل نمي‌شد.
وي همچنين افزود: اين شهدا از نظر ما گمنام نبوده و همواره جانبازي و رشادتشان يادشان را در قلب‌هايمان زنده نگاه خواهد داشت.
اين دو شهيد گمنام 19 و 25 ساله هستند و در عمليات تك دشمن در سال 67 و در منطقه عملياتي كوشك به درجه شهادت نائل آمدند و بر اساس اعلام كميته جستجوي مفقودين ستاد كل نيروهاي مسلح اين دو رزمنده در تاريخ 21تيرماه 67 مفقود شدند كه در سال 86 در عمليات تفحص كشف شدند.
 
 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.