پرچم كربلا مقابل چشمان سربازان صهيونيست برافراشته شد

اين مراسم كه در مقابل چشمان سربازان رژيم صهيونيستي برگزار شد تجمع‌كنندگان در آخرين نقطه مرزي جنوب لبنان فرياد «لبيك يا حسين» سردادند. شيخ «نبيل قاووق» مسئول منطقه جنوب در حزب الله لبنان طي سخناني در اين مراسم گفت: ما امروز در اينجا جمع شده‌ايم تا پرچم امام حسين عليه السلام را در اين نقطه مرزي برافراشته كنيم تا تاكيد كنيم كه سلاح مقاومت در مقابل و براي رويارويي با دشمن صهيونيستي است و لبنان دشمني غير از اسرائيل ندارد. ..
چهارشنبه، 2 دی 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پرچم كربلا مقابل چشمان سربازان صهيونيست برافراشته شد

فارس: جنبش حزب‌الله لبنان روز گذشته مراسم برافراشتن پرچم امام‌ حسين عليه‌السلام را در نقطه مرزي «الخيام» در جنوب اين كشور و در مقابل چشمان سربازان رژيم صهيونيستي برگزار كرد.
 
 مراسم برافراشتن پرچم كربلا در تپه‌هاي «الحمامص» در منطقه مرزي «الخيام» و در مقابل شهرك‌هاي ‌صهيونيست‌نشين به منظور تجديد بيعت با امام حسين عليه السلام برگزار شد.
در اين مراسم پرچم سياهي كه روي آن عبارت «يا حسين» با رنگ قرمز نوشته شوده بود برافراشته شده و گروه سرود حزب‌الله نيز به نوحه‌سرايي و اجراي مراسم پرداختند.
بنابر اين گزارش اين مراسم كه در مقابل چشمان سربازان رژيم صهيونيستي برگزار شد تجمع‌كنندگان در آخرين نقطه مرزي جنوب لبنان فرياد «لبيك يا حسين» سردادند.
شيخ «نبيل قاووق» مسئول منطقه جنوب در حزب الله لبنان طي سخناني در اين مراسم گفت: ما امروز در اينجا جمع شده‌ايم تا پرچم امام حسين عليه السلام را در اين نقطه مرزي برافراشته كنيم تا تاكيد كنيم كه سلاح مقاومت در مقابل و براي رويارويي با دشمن صهيونيستي است و لبنان دشمني غير از اسرائيل ندارد.
وي ادامه داد: اينجا جمع شده‌ايم تا بار ديگر بر تصميم خود بر آزادي باقي سرزمين‌هاي اشغالي تپه‌هاي شبعا و مزارع «كفرشوبا» و تصميم لبناني‌ها به تمسك به مقاومت تاكيد كنيم.
در اين مراسم همچنين «شيخ عبد الحسين العبدالله» مفتي منطقه «مرجعيون» و «حاصبيا» و جمعي از شخصيت‌هاي لبناني نيز حضور داشتند.
 
 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.