تأسيس دانشگاهي با نام سلمان فارسي يا احمدبن موسي (ع)

شايسته است كه شيراز با وجود سابقه عظيم فرهنگي و امام‌زادگان بزرگوار به‌عنوان پايتخت فرهنگي و مهد تمدن ايران زمين شناخته شود. حسين دوگاني با بيان اينكه 12 درصد محصولات كشاورزي كشور و 27 درصد محصولات صادراتي باغي در استان فارس توليد مي‌شود، اظهار داشت: بايد براي ايجاد اشتغال و رفع بيكاري و توسعه صنعتي استان فارس ..
چهارشنبه، 2 دی 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تأسيس دانشگاهي با نام سلمان فارسي يا احمدبن موسي (ع)

استان فارس توان تأسيس دانشگاهي با نام سلمان فارسي يا احمدبن موسي (ع) را با علوم انساني، اسلامي دارد.
روح‌الله احمدزاده‌ صبح امروز در ديدار مديران استان فارس با رئيس جمهور با اشاره به فلسفه قيام عاشورا اظهار داشت: قيام امام حسين (ع) براي به تعادل برگرداندن وضعيت اجتماع بود.
وي تصريح كرد: هزينه عدالت‌خواهان در طول تاريخ عليه سفاكان و فرعونيان اين است كه اصلاحات نيازمند اصلاح واليان است و حضرت علي (ع) و امام حسين (ع) آمدند كه همين را به ما نشان دهند.
احمدزاده با بيان اينكه دولت نهم نمادي از مظلوميت حسيني (ع) و عدالت‌خواهي حضرت علي (ع) بود، خاطرنشان كرد: در زمان حضرت علي (ع) كوفيان در اكثريت بودند و امروز در اقليت هستند.
رئيس مجمع نمايندگان استان فارس در مجلس شوراي اسلامي نيز در ادامه با اشاره به سابقه فرهنگي ديار فارس‌ تصريح كرد: شايسته است كه شيراز با وجود سابقه عظيم فرهنگي و امام‌زادگان بزرگوار به‌عنوان پايتخت فرهنگي و مهد تمدن ايران زمين شناخته شود.
حسين دوگاني با بيان اينكه 12 درصد محصولات كشاورزي كشور و 27 درصد محصولات صادراتي باغي در استان فارس توليد مي‌شود، اظهار داشت: بايد براي ايجاد اشتغال و رفع بيكاري و توسعه صنعتي استان فارس تلاش شود.
وي افزود: در همين راستا پيشنهاداتي از جمله مشاركت دادن سازمان‌ها در شتاب و حركت صنعتي استان، روان‌سازي امور اداري براي طلب سرمايه‌گذاري، افزايش اعتبار رديف طرح‌هاي مصوب در حال اجراي استان فارس از جمله راه‌آهن، آموزش و سلامت، سيستم‌هاي حامل انرژي و ... و سرمايه‌گذاري و بستر‌سازي براي استقرار پارك‌هاي علم و فناوري در نزديكي صنايع پتروشيمي‌هاي در حال احداث استان فارس را ارائه مي‌دهيم.
مدير كل صداي و سيماي جمهوري اسلامي ايران مركز فارس نيز با اشاره به سابقه فرهنگي و مجاهدت‌هاي مردم فارس در طول انقلاب و پس از آن خاطرنشان كرد: متأسفانه برخي دولتمردان كشور از همان ابتداي انقلاب سعي در القاي اين امر داشتند كه شيراز، شهر جشن هنري است.
حجت‌الله يراق‌طلايي با بيان اينكه جشن هنر در زمان طاغوت هفت دوره در تهران برگزار شد، تصريح كرد: مجري، مستمع و بيننده اين جشن‌ها برگزاركنندگان اين جشن بودند و هيچ ربطي به مردم فارس نداشت.
وي اظهار داشت: متأسفانه يك جريان مرموز القا كرده است كه اين ديار و مرز و بوم، اهل كار و تلاش نبوده و اهل خوش‌گذراني و تفريح هستند.
وي با اشاره به مقام اول استان فارس در توليد گندم طي 21 سال متمادي و مقام‌هاي نخست ديگر در توليد محصولات كشاورزي و باغي، خاطرنشان كرد: آيا اين مقام‌ها نشانه و به‌علت بيكاري است.
يراق‌طلايي افزود: خوشبختانه دولت نهم چنين تفكري ندارد.
مدير كل صدا و سيماي مركز فارس تصريح كرد: تحمل افرادي كه ضد ولايت و رهبري هستند در پست‌ها و مسند‌هاي دولتي غير قابل تحمل است.
يراق‌طلايي با بيان اينكه بايد به فكر تربيت مديراني باشيم كه آينده جهان را در دست بگيرند، خاطرنشان كرد: استان فارس توان تأسيس دانشگاهي با نام سلمان فارسي يا احمدبن موسي (ع) را با علوم انساني، اسلامي دارد.
 

 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.