رایزنی دیپلماتهای 1+5 درباره ایران

این گفتگوی تلفنی بدون اینکه طرفین نکته ای را درباره تاریخ ارائه درخواست خود به شورای امنیت برای بررسی امکان افزایش فشارها بر ایران، عنوان کنند پایان یافت.در همین رابطه یک دیپلمات غربی آشنا با موضوع هسته ای ایران اعلام کرد : این رایزنی ها در نیمه دوم ماه ژانویه پیگیری می شود...
چهارشنبه، 2 دی 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رایزنی دیپلماتهای 1+5 درباره ایران
 
 
دیپلماتهای کشورهای پنج عضو دائم شواری امنیت به اضافه آلمان ( 1+5 ) شب گذشته گفتگوهایی را به صورت تلفنی درباره آخرین تحولات مربوط به موضوع هسته ای ایران انجام دادند.
 
این گفتگوی تلفنی بدون اینکه طرفین نکته ای را درباره تاریخ ارائه درخواست خود به شورای امنیت برای بررسی امکان افزایش فشارها بر ایران، عنوان کنند پایان یافت.
 
در همین رابطه یک دیپلمات غربی آشنا با موضوع هسته ای ایران اعلام کرد : این رایزنی ها در نیمه دوم ماه ژانویه پیگیری می شود.
 
این دیپلمات غربی در ادامه بدون اشاره به همکاری سازنده ایران با آژانس نهاد مسئول بین المللی در این زمینه، افزود : کشورهای 1+5 به ایران فرصت می دهند که تا پایان سال جاری میلادی همکاری های خود برای پاسخ به پرسش های موجود در باره فعالیت هسته ای خود را آغاز کند.
 
در همین رابطه "سوزان رایس" نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد اعلام کرد : صحبت کردن درباره تحریم های احتمالی علیه ایران زود است اما انگلیس به همراه فرانسه، آلمان، روسیه و چین در حال بررسی گزینه های جایگزین تحریم هستند.
 
 

 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.