همه آن چه که در تبریز اتفاق افتاد؛ روز بد دایی

خبر مضروب شدن علی دایی در تبریز هر لحظه دامنه بیشتری به خود می گیرد و جزییات بیشتری از آن منتشر می‌شود.
پنجشنبه، 23 ارديبهشت 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
همه آن چه که در تبریز اتفاق افتاد؛ روز بد دایی

راسخون: پرسپولیس که با برتری یک بر صفر مقابل گسترش فولاد خود را در یک قدمی جام قهرمانی می دید، خیلی زود طعم شیرین پیروزی را فراموش کرد.

گزارش کامل مضروب شدن علی دایی در زیر می آید:

ابتداي غائله

تا علي دايي پايش را به داخل ورزشگاه گذاشت شعارهاي حاضران در ورزشگاه امام آغاز شد، در حالي كه حدود 40هزارنفر در ورزشگاه يادگار امام حضور داشتند ناگهان از يك طرف صدايي بلند شد و جمعيت تحت تأثير اين موج شعار به دايي را آغاز كردند آنها به زبان آذري به سرمربي پرسپوليس دشنام مي‌دادند. در حالي كه همين چند وقت پيش جمعي كثيرتر او را تشويق كرده بودند. اين وسط برخي شعارهاي مشكوك هم شنيده مي‌شد. شعارهايي كه به نظر نيروي محرك اين بلوا بود.

وساطت كريم و رسول

زماني كه دامنه شعارها افزايش پيدا كرد، كريم باقري به سمت جمعيت رفت و با دست تكان دادن از آنها درخواست سكوت كرد اما پاسخ اين جمع به كريم باقري اين بود كه دخالت نكنند، آنها اين كار را با رسول خطيبي نيز انجام دادند،‌ رسول كه از اين واكنش‌ها تعجب كرده بود به سمت حاضران روي سكو آمد. اما او هم حريف اين موج نشد تا دايي همچنان روز بدي را پشت سر بگذارد.

دايي را زدند

در پايان مسابقه وقتي دايي از رختكن پرسپوليس به سمت اتوبوس حركت مي‌كرد دو بار براي انداختن عكس يادگاري توقف كرد و بار سوم پاي اتوبوس به سختي از شلوغي جمعيت خود را به داخل رساند، او به محض وارد شدن به اتوبوس كت خود را درآورد و با دست روي محلي كه ضربه‌اي به آن خورده بود كشيد. به گفته شاهدان اثر ضربه نشان مي‌داد كه ضارب با سوزن دست به اين كار زده است و دايي بسيار نگران بود به سرعت محل زخم را به پزشك تيم نشان داد او از اين مي‌ترسيد كه سرنگ آلوده‌اي را به بدن وي زده باشند كه البته كاشاني او را آرام كرد. دايي در اين لحظات بسيار عصباني بود و به سختي مي‌توانست خود را كنترل كند. او اگر چه در اين سال‌ها تماشاچي مخالف زياد ديده بود اما هرگز فكرش را نمي‌كرد كه در تبريز و در بين هم زبانانش ضربه‌اي مثل اين دريافت كند.

حال دايي خوب است اما ...

به گفته مسئولان محلي اين حمله توسط نيروانتظامي پيگيري خواهد شد،‌ گرچه فضاي شلوغ و هرج و مرج پايان مسابقه تقريباً‌ شناخت ضارب را غيرممكن مي‌كند. با اين حال اين اتفاقي است كه بدون ترديد بايد مورد بررسي و پيگيري قرار بگيرد چرا كه آنچه امروز در ورزشگاه يادگار امام اتفاق افتاد بسيار هشداردهنده است. البته ، هواداران تراكتور از اين عمل زشت برائت جسته و اعلام كرده است كه اين اتفاق هيچ ارتباطي به آنها ندارد. تراكتوري‌ها قبلاً‌ در بازي‌هاي بسيار مهمتر آرامش و مهمان‌نوازي خود را به همه نشان داده‌اند اما اين يكي هم حتماً‌ بايد مورد بررسي قرار بگيرد.

/1029

 

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.