جانباز قطع نخاع را هیچ کس ندید

هواپیما نشست، جانباز قطع نخاع 45 دقیقه معطل ماند تا کادر پروازی بالابر ویژه ویلچر را فراهم کنند.
يکشنبه، 9 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
جانباز قطع نخاع را هیچ کس ندید
راسخون: چرا همیشه یک جای کار ایراد دارد؟ چرا برخی ها در بعضی شرایط دیده نمی شوند؟ امیدوارم این آخرین باری باشد که شاهد چنین رویدادی باشیم.
به حضورتان عارضم که يك ‌جانباز ويلچري 45 دقيقه پس از فرود هواپيماي شركت آسمان در استفاده از خدمات ويژه براي خروج از هواپيما سرگردان ماند.
این جانباز دفاع مقدس كه 6 خرداد 89 ساعت 5:30 دقيقه بامداد، مسافر پرواز شماره 1384شركت هواپيمايي آسمان از كرمانشاه به تهران بود، 45 دقيقه در فضاي داخل هواپيما معطل ماند تا كادر پروازي بالابر ويژه ويلچر را فراهم كنند.
و اینجا این سوال مطرح است که آیا هیچ کدام از مسولان پرواز این جانباز را ندیدند که تدبیری برای پیاده شدنش بیاندیشند؟! در هر حال که گذشت، اما...
آقاي "ش " كه به علت قطع نخاع بودن مشکلات خاص خود را دارد از آنچه که بر سرش آمد چنین گفت؛ به محض فرود هواپيما در فرودگاه، تمام مسافران از هواپيما خارج شدند و من به تنهايي در فضاي داخل هواپيما 45 دقيقه منتظر ماندم تا شرايطي را فراهم كنند كه بتوانم از هواپيما خارج شوم.
بد نیست به یاد داشته باشیم و بدانیم که جانبازاني كه قطع نخاع هستند و از ويلچر استفاده مي‌كنند كنترل بسياري از فعل و انفعالات طبيعي بدن را ندارند و متأسفانه هر گونه تأخيري در ارائه خدمات،‌ مشكلات بسياري را براي آن‌ها ايجاد خواهد کرد. بد نیست بیشتر حواسمان را جمع کنیم و نگاهمان را به دور و برمان تغییر دهیم.
10061002

جذب خبرنگار افتخاري


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.