آغاز حرکت شبکه تهران به سوی شبکه‌ای اقتصادی

با خداحافظی برنامه قدیمی «تهران بیست» فاز اول تغییرات در شبکه پنج سیما کلید خورد.
چهارشنبه، 17 دی 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آغاز حرکت شبکه تهران به سوی شبکه‌ای اقتصادی

ویرایش عکس شهریور 99

با خداحافظی برنامه قدیمی «تهران بیست» فاز اول تغییرات در شبکه پنج سیما کلید خورد.

به گزارش راسخون به نقل ازتسنیم، آخرین برنامه «تهران بیست» سه شنبه شب 16 دی ماه روی آنتن رفت و مجری این برنامه با قدردانی از همراهی 10 ساله مردم و مسئولان، از مخاطبان تهرانی خداحافظی کرد تا برنامه جدید «اقتصاد ایران» جایگزین این برنامه استان محور شود. این برنامه در هفته‌های آغازین به موضوعات مطرح در بودجه کشور می‌پردازد. در ساختار جدید رسانه ملی ماموریت این شبکه از شبکه تهران به شبکه‌ای سراسری با اولویت اقتصاد تغییر کرده است.

از دیگر برنامه ریزهای شبکه پنج در فاز اول تغییر برنامه‌ها، کوتاه شدن برنامه صبحگاهی سلام تهران از 120 دقیقه به 60 دقیقه است تا امکان اطلاع رسانی تازه‌های اقتصاد کشور در کنداکتور صبحگاهی شبکه پنج فراهم شود.

برنامه‌های «درشهر» و «دراستان» نیز از 8 نوبت در روز از این پس 5 نوبت در روز پخش خواهد شد تا ضمن حفظ ظرفیت اطلاع رسانی تهران برای مردم این استان، فضای لازم را برای پخش میان برنامه‌های کوتاه اقتصادی در این شبکه فراهم شود.

این تغییرات کنداکتوری جمعه 19 دی همزمان میلاد پر برکت نبی اکرم (ص) و امام صادق (ع) در برنامه جمعه تعطیل نیست کلید خواهد خورد و این برنامه که تا پیش از این فقط به کوچه و محله‌های تهران سر می‌زد، در ارتباط زنده با 5 استان کشور علاوه بر مردم تهران به همه مردم ایران سلام می‌کند.

از دیگر تغییرات کنداکتوری شبکه پنج، تغییر ساعت پخش سریال این شبکه از ساعت 19 به ساعت 20 شب است تا به این ترتیب بینندگان بیشتری امکان تماشای سریالهای این شبکه را داشته باشند.

سریال «آخرین بازی» به کارگردانی مهدی سهیلی‌زاده از شنبه همین هفته، ساعت 20 و 23 پخش خواهد شد.

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.