«دست خط»کاری جدید از محمدحسین رنجبران

برنامه تلویزیونی «دست خط» با محوریت گفتگو با نخبگان سیاسی ،فرهنگی و اجتماعی و بررسی سبک زندگی این اشخاص، همچنین دیدگاه ها و نظرات آنها درباره مسائل روز کشور، خاطرات و ناگفته های تاریخی شان پخش می‌شود.
شنبه، 27 شهريور 1395
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
«دست خط»کاری جدید از محمدحسین رنجبران

  ویرایش عکس دی ماه 98

برنامه تلویزیونی «دست خط» با محوریت گفتگو با نخبگان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و بررسی سبک زندگی این اشخاص، همچنین دیدگاه ها و نظرات آنها درباره مسائل روز کشور، خاطرات و ناگفته های تاریخی شان پخش می‌شود.

به گزارش راسخون به نقل از تسنیم ، محمدحسین رنجبران تهیه‌کننده برنامه «دست‌خط» معتقد است این برنامه شاید تلنگری باشد برای اندیشیدن به تصمیماتی که در کمتر از یک خط سرنوشت یک فرد، یک جامعه و یا یک کشور را رقم می زند.

وی علاوه بر تهیه‌کنندگی و اجرای این برنامه، سردبیری آن را هم بر عهده دارد، نویسنده برنامه صادق سلمانی، مدیر تولید و مجری طرح محمدرضا قنادان زاده، دستیار تهیه عبدالرضا منزوی، تدوین حمیدرضا خوشبازان، عکاس و فیلم بردار پشت صحنه این برنامه هم سجاد منزوی و روابط عمومی نسیم اسدپور هستند.

آهنگساز و خواننده تیتراژ «دست خط» سامان جلیلی خواننده و آهنگساز جوان کشورمان است. شاعر امید علیجانی، تنظیم شجاعت شفائی و میکس مسترینگ فرشاد فرزادپور هستند.

با نزدیک شدن به شروع «دست خط»  تیزر این برنامه نیز آماده شده و چند روزی است که برای معرفی آن از شبکه 5 سیما پخش می‌شود.

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.