معصومه فرزانه :

حضور نمایندگانی از 28 کشور جهان در دومین مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان

مسئول کمیته بانوان دومین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با بیان اینکه از برگزاری رقابت‌های امسال در رشته حفظ‌کل خبر داد و گفت : 28 حافظ قرآن خواهر از کشورهای مختلف برای حضور در این مسابقات نام‌نویسی کرده‌اند.
جمعه، 24 فروردين 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: اخبار و تحلیل راسخون
موارد بیشتر برای شما
حضور نمایندگانی از 28 کشور جهان در دومین مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان
مسئول کمیته بانوان دومین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با بیان اینکه از برگزاری رقابت‌های امسال در رشته حفظ‌کل خبر داد و گفت : 28 حافظ قرآن خواهر از کشورهای مختلف برای حضور در این مسابقات نام‌نویسی کرده‌اند.

به گزارش راسخون، معصومه فرزانه مسئول کمیته بانوان دومین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان از یکم اردیبهشت‌ماه در هتل ارم تهران برگزار می‌شود، گفت: تشکیلاتی را که ما برای برگزاری مسابقات راه‌اندازی کردیم اعم از سه کارگروهِ فنی، اجرایی و هماهنگی در ارتباط با بحث خواهران است.

وی اظهار داشت: کلیات امور مسابقات قرآن بانوان توسط خود خواهران انجام می‌شود، در این راستا ما در خدمت داوران بخش بین‌الملل خارجی و داوران بخش داخلی هستیم، در حال حاضر 28 حافظ قرآن خواهر از کشورهای مختلف برای حضور در این مسابقات نام‌نویسی کرده‌اند و در بخش بانوان فقط رشته حفظ را خواهیم داشت.

مسئول کمیته بانوان دومین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با بیان اینکه از همه اساتید و مؤسسات و مراکز قرآنی دعوت کرده‌ایم که ما را هر چه بهتر در برگزاری مسابقات یاری کنند، عنوان کرد: یکی از اقداماتی که در کنار برگزاری مسابقات قرآن بانوان و در راستای تحقق مطالباتِ قرآنی رهبر معظم انقلاب قرار است انجام شود، موضوع آموزش و نهضت فرا‌گیری آیات الهی است که در این راستا با هماهنگی‌ با سازمان بسیج مربیان و اساتید را به نقاط مختلف خصوصاً مناطق محروم اعزام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هدف از این کار ترویج قرآن در کل کشور است یعنی قصد داریم باموج ایجاد شده توسط مسابقات بین‌المللی عطر قرآن را در تمام کشور آکنده کنیم و دستاورد‌های مسابقات فقط مختص سالن مسابقات نباشد.

فرزانه از فعالیت تبلیغی اساتید قرآن در کنار مسابقات خبر داد و گفت: در کنار برگزاری مسابقات برنامه‌های مختلفی دیده شده که در این زمینه از اساتید مختلف برای تلاوت مجلسی و سخنرانی دعوت شده است.

وی از رشد شرکت‌کنندگان مسابقات نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: تمام تلاش ما این است که دومین‌ دوره مسابقات باشکوه و نظم بیشتری نسبت به سال قبل برگزار شود و رشد تعداد شرکت‌کنندگان مسابقات گواه این مدعا است.

مسئول کمیته بانوان دومین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در پایان در خصوص اینکه آیا در آیین نامه مسابقات، میان خواهران و برادران تقاوتی وجود دارد یا خیر، گفت: آیین‌نامه برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در بخش خواهران و برادران مشترک است و حتی از سال گذشته تاکنون نیز آئین‌نامه‌های داوری در مواردی به روزرسانی شده و مجدداً جلسات آموزشی و توجیحی برای داوران گذاشته شده است حتی یک روز قبل از مسابقات جلسه توجیحی و هماهنگی دیگری را هم برای همه داورانِ بخش داخلی و بین‌الملل را داریم.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.