جنون جنسی جوانان کره ای

انسان می تواند مهار نفس را در دست بگیرد تا گرفتار جنون جنسی نشود جنونی که امروزه جوانان کره جنوبی گرفتار آن هستند و به گزارش گاردین هرگز جوان هایشان سیر نمی شوند و روز به روز ارضای جنسی جوانان کره ای سخت می شود. این جوانان در خیابان و اماکن خصوصی به صورت مخفیانه از زن ها و در حالات مختلف عکس می گیرند و در سایت های مستهجن اقدام به پخش آن می کنند...
شنبه، 27 مرداد 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدروح الله حسین پور
موارد بیشتر برای شما
جنون جنسی جوانان کره ای
انسان می تواند مهار نفس را در دست بگیرد تا گرفتار جنون جنسی نشود جنونی که امروزه جوانان کره جنوبی گرفتار آن هستند و به گزارش گاردین هرگز جوان هایشان سیر نمی شوند و روز به روز ارضای جنسی جوانان کره ای سخت می شود. این جوانان در خیابان و اماکن خصوصی به صورت مخفیانه از زن ها و در حالات مختلف عکس می گیرند و در سایت های مستهجن اقدام به پخش آن می کنند...

راسخون : خدای متعال در انسان ها امیال و غرایز مختلفی برای هدف های گوناگون قرار داده است. به عنوان مثال میل به خوردن و آشامیدن برای ادامه ی حیات فردی و میل به جنس مخالف برای ادامه نسل و حیات اجتماعی و تحصیل علم برای میل به کمال و خشم و غضب برای دفاع از خود و خانواده برای انسان قرار داده است.
حال اگر این امیال در جهت صحیح قرار نگیرند نتایج نامعلومی را به بار می آورد. مثلا اگر خوردن و آشامیدن از غیر مسیر معین شده طی شود نتیجه اش دست اندازی به مال مردم می شود که دزدی نام دارد حتی اگر در خوردن هم حد تعادل و میانه روی رعایت نشود سرانجامی چون فرجام معاویه (علیه الهاویه) نصیب آدمی می شود و سیری ناپذیری از خوردن و نهایت مرگ ماحصل این افراط است و غضب هم کنترل نشود نتیجه اش جنایت و قتل هایی است که در مطبوعات گزارش آن به تفصیل بیان می شود و میل به جنس مخالف اگر در قالب ازدواج شکل نگیرد موجب بی بند و باری و فسادهای اخلاقی می شود فسادی که در حال تعمیم به سراسر عالم است.

حاج آقای قرائتی نقل می کند: «من در اتریش بودم. یک همه پرسى کرده بودند که بیشترین مشکل شما چیست؟ هشتاد و پنج درصد مردم اتریش گفته بودند: که بیشترین مشکل این است که شب به خانه مى ‏رویم و نمى ‏دانیم زنمان ما را دوست دارد یا نه؟ زنمان خانه هست یا نه؟ وقتى آزادى شد هرچه آزادى بیشتر شود مشکلات بیشتر است.» [1]
اگر این همه پرسی را در کشورهای دیگر هم قرار بدهند جوابی مشابه همین جواب دریافت می شود.

چشم چرانی، تماشای فیلم‌ های محرک جنسی، دیدن تصاویر شهوت‌ انگیز، پوشش و آرایش نامناسب و تحریک‌‌ کننده در جامعه، مشاهده سریال‌ های خیانت‌ آمیز شبکه‌ های ماهواره ای که سبب کاهش زشتی روابط نامشروع می‌شود، از عواملی است که تنوع‌ طلبی جنسی را افزایش می دهد و در پی آن انتظارات جنسی زوج‌ ها را از یکدیگر بالا برده و رسیدن به لذت و ارضای طبیعی جنسی را با مشکل مواجه کرده و در نهایت خیانت و سپس طلاق و اخیرا خود کشی را در بر دارد.

اما علت این تنوع طلبی چیست؟
مرحوم علامه جعفری در بیانی زیبا، راز تنوع طلبی در لذائذ را اینگونه بیان می کنند: «هر موضوع زیبا و دوست داشتنی با تکرار تماس و بهره برداری از آن، زیبایی خود را از دست می دهد. شما زیباترین و عالی ترین تابلوی دنیا را تصور کنید بدون شک در تماشای اولی برای شما فوق العاده لذت بخش است تا جایی که با تکرار تماشا این منظره حالت عادی برای شما پیدا می کند... . این سیر شدن برای آن است که با اینکه موضوع محبوب شما، هویت ثابت خود را حفظ می کند، اما روح شما پیوسته در جریان و دگرگونی است. یا برای این است که گویا با ممارست مکرر، آن موضوع محبوب، قشری از روح شما شده، و دیگر روح شما را به خود جلب نمی کند.» [2]
طبق این بیان علامه علت گناهان جدید در دنیای مادی روشن می شود و آن اینکه هر گناهی جنسی بعد از مدتی برای مرتکبین آن تکراری می شود و لذت خود را از دست می دهد لذا برای لذت جدید دنبال نوع جدید و افراد جدید در این رابطه نامشروع هستند و این سلسله همچنان ادامه دارد، چون نفس برای نیازهای خود محدودیتی نمی بیند.

البته این بیان ایشان دلیل تجویز تنوع طلبی جنسی نیست؛ بلکه انسان می تواند مهار نفس را در دست بگیرد تا گرفتار جنون جنسی نشود جنونی که امروزه جوانان کره جنوبی گرفتار آن هستند و به گزارش گاردین هرگز جوان هایشان سیر نمی شوند و روز به روز ارضای جنسی جوانان کره ای سخت می شود. این جوانان در خیابان و اماکن خصوصی به صورت مخفیانه از زن ها و در حالات مختلف عکس می گیرند و در سایت های مستهجن اقدام به پخش آن می کنند.
نتیجه ی این زیاده خواهی و بیماری روانی جوانان کره ای باعث شده تا کره جنوبی بالاترین نرخ خودکشی زنان در دنیا را داشته باشد و به همین منظور زنان این کشور بزرگترین تظاهرات زنانه تاریخ کره را برپا کردند تا به وضع بی بند و باری و عدم توجه مسوولین ذی ربط شکایت کنند.

اما چاره چیست؟
در مسائل جنسی و لذت جویی اگر انسان قانع نباشد، به دنبال تنوع است و ویژگی نفس انسان هم سیری ناپذیری است که بدین وسیله می تواند انسان را اسیر خود کرده و نهایتا او را به وادی هلاکت بکشاند.
لذا در روایات ما فرموده اند: «کسى که قانع باشد سیر مى شود، اما اگر کسى که قانع نباشد هیچ وقت سیر نمى شود.» [3]

به قلم : محمد صالحی

پی نوشت :
[1]. برنامه درس هایی از قرآن 31/05/1370.
[2]. تفسیر و نقد و تحلیل مثنوی، جعفری، محمد تقی، ج 1، ص 55
[3]. بحارالانوار، محمدباقر مجلسى، ج 78، ص 283، روایت 1، باب 24

مطلب مرتبط :
پرهیز از تنوع طلبی و ناپایداری جنسی
دلایل روانی تنوع طلبی
تنوع طلبی در رابطه با زنان
حجاب هوی و شهوت جنسی برای عقل



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.