وضعیت جاده‌های کشور/ جاده چالوس مسدود است و تردد در هراز عادی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از مسدود شدن جاده چالوس به علت نبود ایمنی خبر داد.
يکشنبه، 11 فروردين 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
وضعیت جاده‌های کشور/ جاده چالوس مسدود است و تردد در هراز عادی است
به گزارش راسخون به نقل از ایسنا؛ مهرداد جهانی افزود: پس از مسدود شدن مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس، بامداد امروز یکشنبه 11 فروردین ماه، مسیر شمال به جنوب این محور هم مسدود شد و رفت و آمد از این محور صورت نمی‌گیرد.

جهانی افزود: این انسداد تا اطلاع بعدی و به علت احتمال سقوط سنگ و طغیان رودخانه اعمال شده است. در موج قبلی بارش‌ها هم این مسیر به مدت سه روز مسدود شد و حوادث را کاهش داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در خصوص ترافیک در سایر محورهای استان اعلام کرد: براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، ترافیک در آزاداره کرج - تهران و کرج - قزوین روان گزارش می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به بارش باران در این محورها از رانندگان درخواست می‌شود با صبر و حوصله و رعایت نکات ایمنی رانندگی کنند تا از بروز حوادث ترافیکی جلوگیری شود.

به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری مهر؛ رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران با اشاره به مسدود بودن جاده کندوان، وضعیت ترافیک در هراز و سوادکوه را عادی و روان اعلام کرد.

محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: محور کندوان به دلیل احتمال طغیان رود کرج و سقوط سنگ تا اطلاع ثانوی کامل مسدود شده است.

وی با اظهار اینکه تردد در دیگر محورهای استان شامل هراز و سوادکوه عادی و روان است، وضعیت جوی این محورها را همراه با بارش باران اعلام کرد.

ایام نوروز روزانه ۱۰۶ هزار دستگاه خودرو به مازندران وارد می‌شود.

 

وضعیت جاده‌های کشور

محورهای کرج ـ چالوس، اولنگ ـ شاهرود، دیزین ـ شمشک، سی سخت ـ پادنا، گنج نامه ـ تویسرکان، سروآباد ـ پاوه و زرنه ـ سومار به علت نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور «پونل ـ خلخال» در استان گیلان به علت ریزش کوه مسدود است.

در استان گلستان مسیر جنوب به شمال محور «گرگان ـ آق قلا»، محور«گنبد ـ کلاله(محدود پل بایلر)» و محور فرعی «خواجه نفس به گمیشان» به علت آبگرفتگی بسته است.

محورهای «یاسوج ـ شیراز»، «اندیکا ـ شهرکرد» و محور قدیم «خرم آباد ـ پلدختر» به علت آبگرفتگی بسته است.

محور «کوهرنگ ـ مسجد سلیمان (گردنه چری و شاه منصوری)» به علت بارش برف و خطر سقوط بهمن مسدود است.

در استان سمنان محورهای «چاشم ـ خطیرکوه» و «دهستان ـ پشتکوه» به علت طغیان رودخانه مسدود است، همچنین محورهای «آزادشهر ـ شاهرود(محدوده خوش ییلاق)» و «شاهرود ـ طرود معلمان» بسته است.




 

مطالب مرتبط
هشدار تخلیه منازل به دلیل تهدید سیل در پل‌دختر لرستان
اعلام «وضعیت فوق‌العاده» در استان خوزستان/ اردوگاه دوکوهه در اختیار سیل‌زدگان احتمالی
جزئیات حادثه کشتی کانتینری خارجی در «بندر شهید رجایی»



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.