آمریکا برق سفارت ونزوئلا در این کشور را نیز قطع کرد

سفارت ونزوئلا در واشگنتن پس از آنکه مقامات آمریکایی برق این ساختمان را قطع کردند، در تاریکی فرو رفت.
پنجشنبه، 19 ارديبهشت 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
آمریکا برق سفارت ونزوئلا در این کشور را نیز قطع کرد
به گزارش راسخون به نقل از راشاتودی، برق سفارت‌خانه ونزوئلا در واشنگتن قطع شد. فعالان ضدکوتا در داخل این سفارت‌خانه اعلام کردند علیرغم تاریکی، این ساختمان را ترک نمی‌کنند.

 در بیانیه‌ای که توسط یکی از اعضای گروه روزنامه‌نگاران مستقل در توییتر منتشر شد، این فعال گفت قطع برق، آنها را وادار به توقف ماموریت آنها برای حفاظت سفارت‌خانه در مقابل اقدامات خصمانه طرفداران گایدو نمی‌کند.

فعالی که در در تاریکی مطلق ایستاده و تنها صورت او با شمعی روشن دیده می‌شود می‌گوید: «ما چنین اقدامی را پیش‌بینی کرده بودیم و آماده همچین اقدامی نیز بودیم.»

او این خاموشی را با حمله آمریکا به زیرساخت‌های روشنایی مقایسه کرد.

او در ادامه افزود: «حیرت‌انگیز است که آمریکا به شبکه برق ونزوئلا حمله کرده است و هم‌اکنون به به شبکه برق سفارت ونزوئلا حمله کرده است.» کاراکاس اخیرا آمریکا را متهم به خرابکری و «جنگ الکتریکی» علیه ونزوئلا متهم کرده بود. لازم به ذکر است چند هفته گذشته برق ونزوئلا به طور سراسری و در چند نوبت قطع شده بود.

فعالان در سفارت‌خانه ونزوئلا علی‌رغم قطع برق همچنان در داخل این ساختمان مانده‌اند.

یکی از فعالان از طریق ویدئوای اعلام می‌کند: «ما اینجا را ترک نمی‌کنیم. ما مقاومت می‌کنیم. ما در کنار مردم ونزوئلا  و حکومت قانونی ونزوئلا می‌ایستیم.»

بر اساس گزارش ها اقدام به قطع برق سفارت ونزوئلا در واشنگتن بنا به دستور سفیر گوایدو، کارلوس ویچیو، صورت گرفته است.

وی در توییتی نوشت: «ما با این کار خواستیم به آنها تجربه زندگی تحت حکمرانی ضعیف مادورو را بدهیم. از این لحظه به بعد آنها برق نخواهند داشت. گام بعدی: خروج شماست.»

طرفداران گوایدو با تشکیل یک زنجیره‌ی انسانی از ورود مواد غذایی  و لوازم اساسی به داخل سفارت خانه جلوگیری می‌کنند. تعدادی از فعالین نیز به علت تلاش برای ورود مواد غذایی و دیگر لوازم اساسی به این ساختمان بازداشت شدند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.