حضور ویلموتس 3 ساله و تا پایان جام جهانی است/دستیاران ویلموتس در تیم ملی چه کسانی هستند؟

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال 2 برابر کی روش بند خواهد داشت. ‌به گزارش dh بلژیک، سرمربی جدید تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران دو دستیار خود برای همکاری در تیم ملی ایران را مشخص کرد.
پنجشنبه، 2 خرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
حضور ویلموتس 3 ساله و تا پایان جام جهانی است/دستیاران ویلموتس در تیم ملی چه کسانی هستند؟
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی تاج در حاشیه سفر به شهرکرد در خصوص آخرین وضعیت مارک ویلموتس اظهار داشت: به دلایل شرایط خاص کشور به بلژیک رفتیم تا شرایط انتقال پول و نحوه اقامت این مربی بلژیکی در کشور ایران را را بررسی کنیم.

وی افزود: در زمان حضور در بلژیک دو جلسه پنج ساعته با وی در بروکسل داشتیم. قراداد  مرک ویلموتس دو برابر قراداد  کارلوس کی روش بند خواهد داشت و تمامی سفرها و اعزام های وی با دستور فدراسیون انجام خواهد شد. 

رئیس فدراسیون در پایان تاکید کرد: قرارداد ویلموتس سه ساله و تا پایان جام جهانی خواهد بود.


زمان سفر ویلموتس به تهران مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس، طبق اعلام مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مارک ویلموتس برای هدایت تیم ملی با فدراسیون قرارداد 3 ساله امضا کرده است.

این مربی قرار است برای آغاز اردوی تیم ملی و دعوت از بازیکنان روز دوشنبه یا سه شنبه آینده( 6 یا 7 خرداد ماه) وارد تهران شود.

ویلموتس روز گذشته در بروکسل با فدراسیون فوتبال ایران برای هدایت تیم ملی به توافق کلی رسید.
 

دستیاران ویلموتس در تیم ملی ایران مشخص شدند

سرمربی جدید تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران دو دستیار خود برای همکاری در تیم ملی ایران را مشخص کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از dh بلژیک، در نهایت بعد از مذاکرات زیاد مارک ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران مشخص شد.

طبق اطلاعاتی که کسب شده است مانو فررا اسپانیایی، مربی ۶۰ ساله که در تیم پایه‌های خنت بلژیک کار می‌کرد دستیار نخست ویلموتس در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران است. تیری وریانس نیز دستیار دیگر ویلموتس در تیم ملی ایران خواهد بود.

هرمان دی لانتشیر نیز که به عنوان آنالیزور در تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک با ویلموتس کار کرد دومین عضو جدید کادر فنی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران خواهد بود.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.