کیانوش رستمی المپیک سال 2020 را از دست داد

به نظر می رسد کیانوش رستمی با وجود سفر به سوییس نمی تواند امتیازی برای کسب سهمیه المپیک کسب کند.
پنجشنبه، 2 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کیانوش رستمی المپیک سال 2020 را از دست داد

به گزارش راسخون به نقل از "ورزش سه"، بعد از اینکه سعید علی حسینی به خاطر عدم حضور در مسابقات جهانی رسما المپیک 2020 را از دست داد، حالا بحث درباره شانس حضور کیانوش رستمی در المپیک داغ است. 


کیانوش رستمی به دلیل اقدام دیرهنگام مسابقات گزینشی سوییس را از دست داد. حتی فدراسیون جهانی با درخواست کمیته ملی المپیک هم برای حضور کیانوش در سوییس مخالفت کرد، اما چند شب قبل ناگهان اعلام شد که کیانوش به سوییس سفر کرده و مجوز حضور در این مسابقات را گرفته است. 


حالا در شرایطی که مسابقات گزینشی سوییس از امروز آغاز می شود و نام کیانوش رستمی برخلاف سهراب مرادی در استارت لیست اولیه وزن 96 کیلوگرم وجود نداشته، خبرهای خوبی از سوییس نمی رسد.


آتیلا آدامفی مدیر اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری در گفت و گو با خبرآنلاین اعلام کرده است: «کیانوش رستمی هیچ شانسی برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک در سوییس ندارد و هیچ امتیازی برای او در نظر گرفته نخواهد شد.»


در واقع حتی اگر کیانوش بتواند مجوز وزنه زدن در این رقابت ها را از تاماش آیان بگیرد، گویا امتیاز المپیکی به حساب او وایز نمی شود.


با این وجود بازهم شانس های اندکی برای المپیکی شدن کیانوش رستمی وجود دارد، اما او به خاطر اوت کردن در مسابقات جهانی 2019 امتیاز پایینی دارد و شانسش کم خواهد بود.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.