موافقت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با استعفای امام جمعه ایرانشهر

با استعفای حجت الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی امام جمعه ایرانشهر موافقت کرد.
دوشنبه، 1 ارديبهشت 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
موافقت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با استعفای امام جمعه ایرانشهر
به گزارش راسخون، حجت‌الاسلام محمدجواد علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با استعفای حجت الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی امام جمعه ایرانشهر موافقت کرد. 

امام جمعه ایرانشهر به دنبال انتقاد از وی به دلیل فیلمبرداری از کمک نقدی به کارگران بیکار و پخش آن در شبکه های اجتماعی استعفا کرد.

حجت الاسلام ابطحی ضمن عذرخواهی از مردم ایرانشهر تاکید کرد: صرفا قصد کمک به کارگران را داشته و از مردم ایرانشهر که اسباب تکدر خاطر آنان فراهم شده، پوزش می خواهم.
 

اولین اظهارات امام جمعه بعد از استعفا

در اولین اظهارات منتشر شده از حجت الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی بعد از استعفا وی می گوید: فیلمی که در فضای مجازی از بنده پخش شد بدون اجازه و هماهنگی و رضایت من بود. به محض آنکه باخبر شدم به آقایان گفتم حذف کنید، حرام است، حق الناس است و راضی نیستم ولی بهرحال فضای مجازی است.

وی ادامه داد: هدف ما این بود که کارگرانی که تا آن وقت روز کاری گیرشان نیامده بود، وجه مختصری تقدیمشان کردیم که دست خالی به منزل نروند. 

ابطحی می گوید: اینکه از ماشین بیرون نیامدم بخاطر این بود که جلب توجه نشود و افرادی که آنجا بودند دور ماشین جمع نشوند والا انتشار این فیلم نه خداپسندانه بود، نه عقل پسند است نه با عزت و کرامت این عزیزان مناسب است. اگر باعث تکدر شدم عذرخواهی می کنم.
 

منبع:
1. ایسنا /امام جمعه ایرانشهر استعفا کرد
2. خبرآنلاین / اولین اظهارات امام جمعه جنجالی ایرانشهر بعد از استعفا
3. فارس / رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با استعفای امام جمعه ایرانشهر موافقت کرد


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.