حجت الاسلام اسکندری: فعالیت‌های مجازی اوقاف گسترش می‌یابد

مدیرکل اوقاف استان قم گفت: شیوع کرونا، توجه به فضای مجازی را در مجموعه اوقاف بیشتر کرده و درصدد هستیم اینگونه فعالیت‌های تبلیغی و معرفتی را گسترش دهیم.
چهارشنبه، 31 ارديبهشت 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حجت الاسلام اسکندری: فعالیت‌های مجازی اوقاف گسترش می‌یابد
به گزارش راسخون، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در نشست شورای سیاستگذاری و دست‌اندرکاران پایگاه فرهنگی اطلاع‌رسانی راسخون با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد اظهار کرد: فضای مجازی مسئله مهمی در دنیای امروز است و رهبر معظم انقلاب هم بر این مسئله یعنی استفاده صحیح و کارآمد از این ابزار مدرن تاکید فراوانی داشته‌اند.

وی افزود: توجه به فضای مجازی طی ماه‌های اخیر که شیوع کرونا بسیاری از فعالیت‌ها را متوقف کرده بیش از گذشته بوده و قدرت شبکه‌ها اجتماعی را در فضای مجازی بیش از گذشته آشکار کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه در مجموعه اوقاف هم طی این مدت توجه به فضای مجازی بیشتر شده است گفت: البته در این زمینه باید زیرساخت‌های بیشتر و بهتری را فراهم کنیم همچنین تربیت و بکارگیری نیروی متخصص هم امری ضروری است.

وی ادامه داد: لازم است تمام فعالیت‌ها در این حوزه به صورت علمی و فنی پیگیری شوند و اینگونه اقدامات تداوم داشته باشند.

اسکندری خاطرنشان کرد: درصدد هستیم با همکاری حوزه‌‌های علمیه، در زمینه محتوایی هم از نظر کمی و کیفی شاهد ارتقاء فعالیت‌ها در فضای مجازی باشیم.


منبع: پایگاه اطلاع رسانی سازمان اوقاف و امور خیریه


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.