هشدار رئیسی در خصوص شیوع موج دوم کرونا / مردم فاصله‌گذاری‌ها را رعایت کنند

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مهار کرونا را ملزم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی اقشار مختلف مردم دانست و گفت: کرونا ضعیف نشده ‌و همچنان وجود دارد.
دوشنبه، 12 خرداد 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هشدار رئیسی در خصوص شیوع موج دوم کرونا / مردم فاصله‌گذاری‌ها را رعایت کنند
به گزارش راسخون، علیرضا رئیسی پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: توجه نداشتن مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی سبب می‌شود تا شاهد موج دیگری از شیوع ویروس کرونا در کشور باشیم.

وی افزود: با توجه به فعالیت مجدد بسیاری از کسب و کارها مردم باید نسبت به رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی همچنان توجه لازم را داشته باشند.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: استفاده از ماسک در اماکن شلوغ و پرتجمع و اماکن عمومی الزامی است.

رئیسی تأکید کرد: اگر مردم نسبت به رعایت اصول بهداشتی نظیر استفاده از ماسک و دستکش در اماکن عمومی و پرتجمع بی‌توجه باشند؛ قطعاً دوباره بیماری شیوع می‌یابد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس از اول مهرماه بیان کرد: دستورالعمل‌های لازم بهداشتی از سوی وزارت بهداشت به وزارت آموزش و پرورش در مورد بازگشایی مدارس در مهرماه (سال تحصیلی آینده) ابلاغ شده است.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: فراهم‌سازی زیرساخت‌های الکترونیکی لازم برای آموزش از راه دور در کشور در دستور کار قرار گرفته است تا در صورت قرار گرفتن در شرایط بحرانی و تعطیلی مجدد مدارس از این زیرساخت‌ها استفاده شود.

به گزارش تسنیم، معاون وزیر بهداشت برای حضور در مراسم افتتاح طرح ملی «هر خانه یک پایگاه سلامت» به سمنان سفر کرده است.

منبع: تسنیم


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.