«وضعیت» بله «ماجرا» شد!

نوآوری‌ در اشتراک‌گذاری افکار و مطالب با دیگران با سهولت بیشتر در نسخه جدید اپلیکیشن بله!
سه‌شنبه، 18 مهر 1402
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
«وضعیت» بله «ماجرا» شد!
اپلیکیشن بله، با انتشار نسخه جدید به رونمایی ویژگی‌های جدید و بهبود امکانات خود پرداخته‌است.

نگه‌داری نرم‌افزار یا software maintenance در مهندسی نرم‌افزار به معنی اصلاح یک محصول نرم‌افزاری پس از تحویل آن است و هدف این فعالیت آن است که برای بهبود کارایی و دیگر ویژگی‌های نرم‌افزار، خطاهای موجود در آن را تصحیح کند.

در همین راستا، اپلیکیشن بله نیز همواره در حال به‌روزرسانی و ترفیع ویژگی‌ها و امکانات خود است و با انتشار نسخه جدید، قابلیت‌های جدیدی منتشر کرده و بسیاری از ویژگی‌های قبلی را بهبود داده است.

همچنین، در نسخه جدید بله «وضعیت» به «ماجرا» تغییر نام داده‌ و کیفیت و سرعت آن بهبود یافته‌‌است و ویژگی جدید ماجرای متنی به بله اضافه شده‌است.

به اشتراک‌گذاری افکار می‌تواند به ساختن یک ارتباط مؤثر بین دایره مخاطبان کاربر منجر شود؛ در این نسخه،‌ امکان نوشتن و به اشتراک‌گذاری افکار تا حداکثر ۲۸۰ کاراکتر و قالب‌های متنوع گرافیکی وجود دارد.

 علاوه‌بر آن، امکان اضافه‌کردن پیوند (لینک) به «ماجرا» اضافه شده‌است؛ که یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد در این اپلیکیشن محسوب می‌شود؛ با توجه به این‌که تنها در یک ماجرا می‌توان گوشه‌ای از تصاویر و نوشته‌های مورد علاقه خود را به اشتراک گذاشت؛ با وجود این امکان و قراردادن پیوند در ماجرا،‌ کاربر بله می‌تواند هر آنچه که در بله و محیط بیرونی آن مشاهده کرده‌‌است، با مخاطبان خود به‌طور کامل به اشتراک بگذارد.

کانال‌ها با بیش از دو هزار عضو نیز می‌توانند ماجرای خود را به اشتراک بگذارند و از امکان قراردادن پیوند (لینک) نظرسنجی‌های خود و… استفاده کنند.

به نقل از روابط‌عمومی بله، با به‌روزرسانی بله (نسخه ۹.۱۰.۳۵) و وارد شدن به زبانه جریان، کاربران می‌توانند افکار خود را با تمامی مخاطبان خود در بخش «ماجرا» به اشتراک بگذارند.

از دیگر قابلیت‌های افزوده‌شده در آخرین نسخه منتشر شده می‌توان به ارسال گیف در گفتگو‌های شخصی و گروهی،‌ اضافه‌شدن امکاناتی برای توسعه‌دهندگان بازو (بات)،‌ فراهم‌شدن امکان جستجو در زبانهٔ «جریان» اشاره کرد.

به اضافه، کاربران می‌توانند با روشن‌کردن اعلان واکنش در گروه، متوجه تمام فعالیت‌های مربوط به خود شوند و در سریع‌ترین زمان ممکن،‌ به آن‌ها پاسخ دهد.

تیم بله تلاش می‌کند برای ایجاد ارتباطی راحت‌تر در فضای دیجیتال به بستری نوآورانه و کاربرپسند تبدیل شود.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.