صدای زنگ مشترکان ایرانسل تغییر می‌کند

مشترکین ایرانسل بزودی می توانند از طریق سایت اینترنتی vitrin.irancell.ir به پورتال مخصوص این سرویس مراجعه کرده، نمونه آهنگ های موجود در پورتال آهنگ پیشواز را گوش کنند و سپس آهنگ موردنظرشان را سفارش دهند. بیگی ادامه داد: همچنین برای سفارش آهنگ می توان از طریق پیام کوتاه و یا کدهای دستوری (USSD) نیز اقدام کرد. ..
سه‌شنبه، 29 مرداد 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
صدای زنگ مشترکان ایرانسل تغییر می‌کند
ویرایش عکس تیر 99
 
خبرگزاری فارس: با عرضه سـرویـس آهـنگ پـیشـواز که به زودی و برای نخستین بار در ایران توسط ایرانسل ارائه خواهد شد، مشترکان ایرانسل میتوانند به دلخواه خود صدای بوقی را که تماس گیرندگان با شماره آنها پس از شماره گیری و پیش از برداشته شدن گوشی می شنوند به آهنگ های خاصی تغییر دهند. 
   
مدیر روابط عمومی ایرانسل در گفت و گو با خبرنگار فناوری اطلاعات فارس با اعلام این خبر اظهارداشت: مشترکین ایرانسل بزودی می توانند از طریق سایت اینترنتی vitrin.irancell.ir به پورتال مخصوص این سرویس مراجعه کرده، نمونه آهنگ های موجود در پورتال آهنگ پیشواز را گوش کنند و سپس آهنگ موردنظرشان را سفارش دهند.
وی ادامه داد: همچنین برای سفارش آهنگ می توان از طریق پیام کوتاه و یا کدهای دستوری (USSD) نیز اقدام کرد.
به گفته کریم بیگی از قابلیت های متعدد این سرویس می توان به امکان تنظیم یک آهنگ دلخواه برای هر یک از تماس گیرندگان، تنظیم زمان پخش هر آهنگ از قبل و تنظیم چند آهنگ برای یک تماس گیرنده در ساعات مختلف اشاره کرد.
وی افزود: هزینه خریداری آهنگ پیشواز کاملا مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است تا برخورداری از امکانات این سرویس برای همگان امکان پذیر باشد.
 


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.