حجت الاسلام غلامی : روحیه سید الشهداء و شهیدان در کربلا ی حماسی بوده است

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در خصوص حملات وحشیانه اسرائیل غاصب به سرکردگی آمریکا به نوار غزه و فلسطینیان گفت: مردم مظلوم و بی دفاع غزه چوب سکوت بعضی از سران عرب را می خورند و سران بعضی از کشورهای عربی باید برای دفاع از مظلومین جهان به ویژه نوار غزه قیام کنند و سازمان ملل متحد که دم از امنیت می زند نباید به نفع بعضی از کشورهای استعماری رأی و قطعنامه صادر کند. غلامی در ادامه خاطرنشان کرد: همه افراد وظیفه دارند به هر نحو ممکن از ملت بی دفاع غزه حمایت کنند و با ...
يکشنبه، 29 اسفند 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حجت الاسلام غلامی : روحیه سید الشهداء و شهیدان در کربلا ی حماسی بوده است
 حجةالاسلام غلامی معاون بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در جمع پر شور عزاداران حضرت سیدالشهداء و 72 تن از یاران با وفایش در امامزادگان خلیفه – منصور و ابراهیم روستای سفید چاه بخش یانه سر شهرستان بهشهر گفت روحیه تمامی شهدای سرزمین کربلا روحیه حماسی بوده است.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه  حجةالاسلام غلامی در جمع بیش از پنج هزار نفر از عزاداران و هیات های مذهبی پانزده روستای منطقه یانه سر بهشهر گفت: اگر می خواهیم زیر پرچم اسلام در تمامی زمینه ها پیروز و سربلند باشیم باید دشمن شناس باشیم و روحیه حماسی و ایثار را در خود تقویت کنیم و این روحیه را باید از حضرت سیدالشهداء و یاران با وفایش الگو بگیریم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از عاشورا ست و مردم فداکار و غیور و ایثار گر ایران اسلامی با تأسی از عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توانستند بر رژیم  شاهنشاهی غلبه کنند و حکومت جمهوری اسلامی را در این کشور جایگزین کنند و باید تا آخر ایستادگی کنیم و مانند حضرت سیدالشهداء تن به ذلت و خواری ندهیم.

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در خصوص حملات وحشیانه اسرائیل غاصب به سرکردگی آمریکا به نوار غزه و فلسطینیان گفت: مردم مظلوم و بی دفاع غزه چوب سکوت بعضی از سران عرب را می خورند و سران بعضی از کشورهای عربی باید برای دفاع از مظلومین جهان به ویژه نوار غزه قیام کنند و سازمان ملل متحد که دم از امنیت می زند نباید به نفع بعضی از کشورهای استعماری رأی و قطعنامه صادر کند

غلامی در ادامه خاطرنشان کرد: همه افراد وظیفه دارند به هر نحو ممکن از ملت بی دفاع غزه حمایت کنند و با حضور خود را راهپیمایی ها و کمک های مالی و... از آنان حمایت کنند و در هر جای جهان اگر فریاد هر مظلوم که برای برقرار شدن حکومت اسلامی تلاش می کند باید حمایت شود.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.