تدارک اردوی راهیان نور برای 180 دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان

ملکوتی خواه، مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» در اصفهان، از تدارک برنامه های مختلف فرهنگی برای آماده کردن مسافران این سفر معنوی خبر داد و گفت: سیری که در این راستا آغاز شده شامل چهار مرحله است که در مرحله اول به تبیین مقام شهید و شهادت برای دانشجویان و پاسخ به سوالاتی همچون چرایی و لزوم الگوگیری از شهدا با وجود امام معصوم پرداختیم که در این رابطه روز گذشته، 23 اسفند...
شنبه، 24 اسفند 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تدارک اردوی راهیان نور برای 180 دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان
180 نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان از 22 تا 27 اسفند ماه در مناطق جنگی جنوب کشور حضور دارند.
  
مریم ملکوتی خواه، مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» در اصفهان، از تدارک برنامه های مختلف فرهنگی برای آماده کردن مسافران این سفر معنوی خبر داد و گفت: سیری که در این راستا آغاز شده شامل چهار مرحله است که در مرحله اول به تبیین مقام شهید و شهادت برای دانشجویان و پاسخ به سوالاتی همچون چرایی و لزوم الگوگیری از شهدا با وجود امام معصوم پرداختیم که در این رابطه روز گذشته، 23 اسفند ماه برنامه ای با حضور صادقی، از سیره تفحص شهدا و منصف، از آزادگان جنگ تحمیلی در دانشگاه برگزار شد.
وی ادامه داد: در مرحله دوم به تبیین و ارائه مباحثی چون عاشورا، ولایت و انتظار به عنوان باور و پشتوانه فکری همه شهدا پرداختیم که این مباحث در قالب سه دفترچه در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.
ملکوتی خواه ارائه سیره عملی شهدا به وسیله راویان مناطق جنگی به دانشجویان را از دیگر اقدامات بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در اردوی راهیان نور دانست و افزود: از مهمترین اقداماتی که در این اردو در صدد انجام آن هستیم، معرفی عرصه های جهادی است؛ یعنی برای دانشجویان توضیح می دهیم که جنگ فقط جنگ نظامی نیست، بلکه نبرد و جهاد،‌ عرصه های مختلفی را شامل می شود که انسان ها مدام در این عرصه ها درگیرند.
مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان یادآور شد: در این بخش به توضیح اردوی طرح هجرت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان که در ایام نوروز و در منطقه بشاگرد انجام می گیرد، می پردازیم.
وی برپایی نمایشگاه جهت فضاسازی برای اردوی جنوب و معرفی مناطق جنگی از 19 تا 21 اسفند ماه و برپایی نمایشگاه معرفی عرصه های مختلف جهادی پس از اردوی راهیان نور در دانشگاه صنعتی اصفهان را از برنامه های دیگر بسیج دانشجویی این دانشگاه عنوان کرد.
ملکوتی خواه خاطرنشان کرد: دانشجویان شرکت کننده در این اردو شامل 90 دختر و 90 پسر هستند که از مناطق دوکوهه، فکه، چزابه، هویزه، طلاییه، شرهانی، شلمچه و خرمشهر بازدید خواهند کرد
 /1001


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.